April

Snartsnartsnart är det sommar!!!
Har kommit på att det är väldigt mkt som kommer att hända under denna månad. Vid matbordet berättade jag för mamma så att hon inte kan komma sen och säga att hon inte visste att jag inte skulle komma hem och så. Nu vet hon ju i väldigt lång förväg. Det måste ju vara bra! Rabblade upp alla studentskivor jag ska på.

Mamma: Är alla i Sthlm?
Jag: Nä, inte Roddans.
Mamma: Jaså, var är den då? I Järna?

Klockrent. Fatta vad kul om hela hans klass hade bestämt att ha studentskiva ute på landet. Det kanske skulle bli stort inom några år.

Kommentarer
Postat av: Rodan

Din mamma gav mig en idé där!
Tänk dig att ha värsta festen i en stor lagård med hö och hela kittet.
Det vore riktigt grymt faktiskt.

Postat av: Josefine

Roddan!!! Vet inte vad jag ska säga. Suckar djupt och skakar på huvudet. Ska du ha ditt födelsedagskalas så eller?

2007-04-02 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback