Dagen efter-ångest

I morse telefonterrade Roddan och Linnea mig. De var på gymnasiet på fel sida kanalen. Mongot har memorerat mitt nummer. Han kan det utantill nu. Scary. Fast nu har Linnea sagt att han ska låta bli mig. Tack Linnea, du är en ängel, även fast jag skrev att du är en ond kvinna!

Det första jag får höra när jag kommer till skolan är att "Shit, du... igår..!" och så en massa om att jag typ var galen igår. Ramina sa att jag slog alla rekord! Och så sa Jennifer att jag sa en massa när vi skulle gå. Jag sa tydligen: "Det här är mina araber!" och senare sa (skrek?) jag tydligen "Jag älskar invandrare!" Det är så typiskt jag!

Kunde inte sluta garva åt det när jag gick hem. "Jag älskar invandrare!" Är jag bäst eller är jag?!

Jag börjar dock få lit ångest inför fredag. Hur ska jag våga komma till UG? Hur kommer folk reagera och vad kommer de säga om igår? De kommer mobba ihjäl mig. Värre än Junior. Hoppas Fredrik kommer så de kan mobba honom också. Men shit, vad jag ska jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Haha, du skröt verkligen om dina araber! Askul!
vi kommer aldrig mobba dig mer än vi mobbar junior, hon kommer alltid vara vårt lilla mobboffer. Fast Tanja kommer garanterat säga något grovt(inte)!

Postat av: Josefine

Shit! Jag vet ju inte ens vad jag sa ju! Men det var ju bra att jag inte sa ngt dumt om dem!

2007-04-23 @ 18:35:31
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

daniel har faktist rätt..vi kommer nog alltid reta johanna mer..så du behöver inte oroa dig.. ;) så snälla kom?? e ju läskigt utan dig.. :S

2007-04-24 @ 13:35:14
Postat av: Dan Da Man

Ja, om inte du kommer så kanske någon biter Sofie! det vore väl inte kul?

2007-04-24 @ 15:54:16
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Jo, det vore svinkul! Inte för henne kanske, men för alla andra. Speciellt för den som biter. Jag tror att jag kommer. Men jag är inte säker.

2007-04-24 @ 21:19:01
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback