Elovsson + Lindängen

Iväg till UG, igår fredag,  kl 19. David var där och pratade. Trevligt trevligt. Sen satt vi som vanligt kvar och snackade. Kom in på väldigt trevliga samtalsämnen. Råttor som åt katter och Haitham som var rädd för kalkoner. Dagens bästa var ändå när Frans frågade Daniel: "Har aldrig du fått tummen avsugen av en kalv?" Det är nog bara han som kan kläcka ur sig så underbara saker.

Satck hem till Elovsson kl 03:30. Joel blev tvingad av Frans att låna en ursnygg tjejjacka på exp eftersom han inte hade med än t-shirt på sig och ingen cykel. Han såg helt och hållet ut som en tjej bakifrån med sina smala ben, långa hår, och tjejjackan.

Gick upp kl nio i morse och åt frukost, sen gick jag och la mig i Saras säng och vi sov till kl 13. Då var det plötsligt mat igen. Ojojoj. Orka vara hungrig hela tiden. Satt och snackade med Joel och Lennart ett bra tag, sen gick jag ut till sara som var i studsmattan. Bestämde att vi skulle gå promenad. Junior fick följa med och vi gick upp på utsiktsberget. Och så gick vi till vattnet. Gick förbi två par som satt och hade grill-picknick. Såg oerhört mysigt ut så vi bestämde att ha ngt liknande i sommar. Junior trodde att hon skulle få följa med. Och dricka vadå - saft?!

När vi kom hem hade Haitham ringt och efter att vi hade ätit drog vi till Lindängen, idag igen, med de gamla vanliga människorna. Spelade volleyboll och brännboll. Men jag var inte med på volleybollen. Tror att det räcker gott och väl för min förkylning att cykla hit och dit hela tiden. Fick tom ta medicin (för astman) när jag sprungit på brännbollen.

Sen gick vi iaf in och fikade. Massa massa te, och mackor. Haitham fixade korv åt de som ville ha. Hela köket var osigt sen.

Basil ville spela risk, men det var bara två till som var på, så han satt och lekta Yatsy med sig själv istället. Vi diskuterade säker ngt kul, men det har jag förträngt nu. Läste iaf Nästan hela Höga Visan och alla garvade när Frans läste att han var en svart kvinna. Den satt ganska bra den versen. jag lovar. Det är sant. det är på riktigt den här gången.

Oh no, jag börjar låta som Daniel. Och tack vare Sara har jag superjobbiga låtar på huvet. Bl.a. "Oh no!" och Blue-låten. xD

Kommentarer
Postat av: Rodan

Ni är hjärntvättade.

Postat av: Josefine

Nejdå. Inte hjärntvätt att spela volleyboll! Jag lovar! Det är sant!

2007-04-15 @ 02:30:14
Postat av: Rodan

Nej, jag menade mer: Gå-till-samma-ställe-varje-dag-och-göra-samma-sak-om-och-om-igen-plus-att-tro-på-gud. :)

2007-04-15 @ 02:30:42
URL: http://rodan.blogg.se
Postat av: Josefine

Nja. Samma sak har vi ju inte gjort. Måndags film, ons + tors fixa andaktsrummet + fika, fredag UG, lördag volleboll + fika...

2007-04-15 @ 02:34:47
Postat av: Craxyknas

Hehe, jag håller nästan med Roddan lite ;) Men att du mår bra av det är ju huvudsaken :)

Pst, du minns att jag skulle säga till när jag skaffat mig en blogg? Nu har jag det. Till :)

2007-04-15 @ 15:15:21
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Josefine

Trevligt trevligt. Människorna på fel sida kanalen är faktiskt väldigt trevliga.

2007-04-15 @ 21:59:43
Postat av: Dan Da Man

Kul att man är omnämnd även i detta inlägg. Det borde vara ett bevis på att du älskar mig! Kul att du dessutom börjar låta som jag...

2007-04-15 @ 22:37:48
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Jo, det räknas säkert som bevis. Hoppas bara att alla andra tycker om att jag låter som du. De kan ju råka ta fel eller så.

2007-04-15 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback