Förkyld?!

Kom hem efter ett i natt. Hade stått i Birkakorset och snackat med Joel, Sara och Johanna tills fingrarna domnat bort, så smsbombningsattacken mot Linnea blev rätt misslyckad från min sida. Men jag skickade ett när jag kommit hem och fingrarna hade tinat. Somnade iaf halv tre ungefär och vaknade kl 0609. Solen lekte orange och lös upp hela mitt rum. Kunde helt enkelt inte somna om. Det är illa. Så nu har jag bara gått runt i snart tre timmar och väntat på att tiden ska gå. Läst lite i Martina-Koden och druckit te. Men det känns fett segt!

Jag börjar känna mig förkyld också. Känns fett ont i halsen, speciellt när jag sväljer, och i höger öra... Orkar verkligen inte gå och bli förkyld nu. Har ju inte blivit frisk sen förra förkylningen - i januari!!!!! Min astma som spökar. Så här seg har den nog aldrig varit. Eller så har den kommit tillbaka (hade växt ifrån den för ngra år sen). Nejnejnejnejnej! Det får inte vara så. Orkar inte. Men det låter piiiip, rassel, piiiip, rassel osv nä jag andas. Har snott pappas Symbicort, samma som jag hade förut. Men det får väl gå. Känns onödigt att gå till läkare då de förmodligen skulle skriva ut samma sak. Pappa har ju högkostnadskort. =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

usch..låter inte roligt.. :(bara o ringa lr smsa, de e vi ju bra på.. ;P) så kommer ja förbi o försöker pigga upp dig..men mitt bästa råd e nog att INTE stå vid birkakorset (eller nån annan stanns för den delen) under nåra dar..sitt bara inne o ta de lugnt..behövs nog efter den vilda helgen! ;P krya på dig gumman! Puss

2007-04-08 @ 14:15:15
Postat av: Josefine

Hoppas jag inte blir mer sjuk än såhär. Det räcker mkt väl att ha ont i halsen tycker jag! Nä, jag kanske nte skulle ha stått där så länge. INte min bästa idé kanske...

2007-04-08 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback