Göteborg

Eller jaja, Mölndal!!

Tänkte inte skriva så jättemkt om helgens händelser, men jag kan ju kladda ner i stora drag vad vi gjorde för ngt.
Mamma, pappa och jag gick upp tidigt, men kom fram först vid typ kl ett. Först bar vi upp våra grejer i syrrans och hennes pojkväns nya lägenhet. Den var jättefin! Sen skyndade vi iväg med bilen till Fjärås bräcka. En jättefin bräcka där man ser både havet och sjön, som ligger typ 15 möh. Coolt. Satte oss vid ett bord i solen och åt våra smaskiga medhavda baguetter. Sen gick vi runt där lite och fotade och tittade.

Alla vid br?ckan

Stig vid Fj?r?s br?cka

Sen åkte vi förbi Tjolöholms slott på vägen tillbaka och gick och tittade. Det var fint...
Efter det återvände vi till Mölndal och Ann-Sofie och Peter började laga mat. Sen satt vi och åt till kl 23. Mums. Det var superdupermumsigt.^^

Blåste upp våra madrasser och gick och la oss. Pappa snarkade som han brukar, men trots det lyckades jag till slut somna.

I söndags efter frukosten sydde mamma och Ann-Sofie gardiner till det nya köket. Pappa pch Peter var och handlade baguetter med tillbehör och jag satt ute på balkongen och läste Martina-koden i olen. Lyckades faktiskt få lite färg på armarna, men det har försvunnit nu. =(

Sen åkte vi iväg till Delsjöarna och gick runt. Runt båda faktiskt. Ca en mil. Det tog sin lilla tid, men det var supermysigt. Och vid badplatsen var det jättemånga som låg och solade sig.

Delsj?arna

Kom hem kl 23 igår. Då var jag helt död.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mmm..mysigt värre..låter som värsta solsemestern ju när ni va ute i naturen o fotade o grejer... :P fick mig verligen o längta till sommaren av o titta på de kort du tagit...åh va vi måste cykla till stranden i sommar!!!! lol

2007-04-02 @ 18:02:45
Postat av: Josefine

Det var nästan solsemester. Japp i sommar (vår kanske?) ska vi cykla till stranden. Fast jag jobbar ju en massa! =O

2007-04-02 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback