Inte trött alls

Tanken när jag cyklade hem från Lindängen var att jag skulle sova eftersom jag var så trött och klockan var mycket. Nu är klockan ännu mer, men jag är mkt mindre trött. Man blir ju nämligen lite uppiggad när man cyklar. Och man kan ju inte gå och lägga sig utan att ha suttit vid datorn och kollat igenom allas (förhoppningsvis) uppdaterade bloggar (det tar tid när man inte har varit hemma på ett tag) och nu har det blivit ljust. Då kan man ju inte gå och lägga sig. Jag kommer förmodligen få problem i sommar.

Shit också, vad livet är hårt ibland.

Går det ngt bra på TV? Vill verkligen inte sova. Har kommit på att det finns mkt skoj på internet. Garvar just nu åt Joel och Daniel. De två alltså. Ojojoj. De är ju så underbara och näst intill söta.

Tror att mamma går upp snart. Bara inte hon säger ngt...

Kommentarer
Postat av: Sofie

jaa o ja! daniel o joel e ett riktigt par asså!! underbart gulliga!!!! ;D

2007-04-12 @ 10:05:01
Postat av: Dan Da Man

Varför skrattar du jämt åt mig och Joel? Det låter lite elakt det där... *Snyft*

Postat av: Josefine

Nämen ni sjunger och spelar ju så gulligt. Man sitter ju och ler hela tiden! Jag jag skrattar MED er...

2007-04-12 @ 11:48:41
Postat av: Dan Da Man

Det där säger du bara.... Iofs så är vi grymt bra på att sjunga (precis som Basil)

2007-04-12 @ 21:47:59
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Jag skulle aldrig säga ngt sånt utan att mena det! Jag lovar! Men ja, han har ju det där lilla extra din nallebjörn! Allt som en riktig nallebjörn ska ha. Och ni är nästan lika otroligt bra som Basil. Känn er stolta!

2007-04-13 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback