Jag och Nea - snyggast, sötast och segrare!

Hittade massa sköna bilder på mig och Nea, så okej, jag kan skriva ett inlägg om hur söta vi var. Jag vet att jag inte var 100% nykter, ändå är det ganska rätt så jätteenkelt att lätt avgöra att jag och Nea var fett sötast på hela kvällen. Se bara vilka underbara bilder.

         

Vi åkte tåg tillsammans, blandade schweppes- och vodkadrinkar tillsammans, "öl"-drinkar, förvandlade vin till mer och tjoade loss.

Hm, sen åkte vi och jag kommer inte ihåg så mkt mer.

Vi hittade iaf varsitt "ragg". Det ena kanske mer lyckat än det andra, vad vet jag. Men vi var ju bäst!

Men vi besegrade fåtöljen. Och det gjorde vi såklart tillsammans. Den dog. Det låg där i hörnet. Den skämdes säkert. Till och med Fisken skule ha segrat över fåtöljen. Fåtöljen stod helt enkelt på fel sida. Ingen kan segra över mig och Nea. Tror jag. Inte en skråma fick jag, bara en fet bula - som minne av segern över fåtöljen.

En bild på förloraren får avsluta.
Stolen

Kommentarer
Postat av: Rodan

Naaaaaaaaaaaw!

Postat av: Josefine

I know. Dagen insikt tror jag.

2007-04-07 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback