Påskspex

Upp kvart i sju idag då. 55 minuter senare gick jag till skolan. Skulle vara där tidigt för att treorna skulle ha påskspex. Kom dit rätt tidigt. Strax därefter kom Yasmin och Rebecka, varpå Becka och jag började klä ut oss. Rebecka är ju så bäst på sånt där! Se bara hur fina vi blev. Det var faktiskt jättmånga som sa att vi var söta.

P?skk?rringar

När vi var klara med utspökningen av oss själva upptäckte vi att vi var den enda klassen som hade ngt på gång. Hm. Kul att ha spex ensamma? Nej! Det var dåligt att de inte hade fixat ngt eftersom alla klasser hade röstat att vi skulle ha påskspex. Så det dog ut rätt fort. Det drar ju mer folk om det är fler klasser som spexar. Så det var ganska tråkigt. Och vi som hade fixat så fint. Innan 11 var det över och vi gick hem.

Fick tiilbaka mitt idrottsprov också: 13,5 rätt av 14 möjliga. Fast jag förstod inte vad jag hade fel på. Men det var ju klart MVG. Och hon sa ju att om jag gjorde bra ifrån mig på det här provet skulle jag få MVG i betyg. Kan ni fatta? Jag MVG i idrott B?!?! Skitglad är jag!

Kommentarer
Postat av: Rodan

Naaaw, Rebeckas kvast låg inne på Teknik sen :S

Postat av: Josefine

Haha. Vad kul. Men hon skulle iaf slänga den sen. =P

2007-04-05 @ 14:56:23
Postat av: Craxyknas

Grattis till MVG :)

2007-04-08 @ 13:48:45
Postat av: Josefine

Om hon nu verkligen sätter det. Är ganska svårt att föreställa sig det faktiskt. Det hande jag aldrig trott när jag gick i nian och hade Biggi som favoriserade Johanna och co! =P

2007-04-08 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback