Stressad

Nu har Roddan varit jättesnäll och hjälpt mig med bilden till klasströja, så nu är jag typ tvungen att skriva blogg. Fast jag har ingen lust. Känner mig jättestressad över provet imorgon. Försöker intala mig att det inte spelar ngn roll eftersom det bara är ett delprov. Men eftersom det gått så dåligt på de förra känner jag mig nästan skyldig att det måste gå bra. Vet inte varför. Men det känns inte fair mot Bengt att inte klara av det. Vad dumt det känns. Är det så eller är det bara jag som tycker det är dumt att känna så?

Känner mig väldigt fattig. Massa studentskivor och sånt (plus resan till Romme) som kostar en massa. Tänkte att jag ju kommer få massa studiebidrag under våren att fylla på med, men det är ju ffs redan april... Shit. Nu blir det inte mkt mer pengar. Hur länge är det man får? Maj bara eller?

Imorgon efter skolan ska jag cykla direkt hem till Sofie. Måste ju planera förfesten och snacka massa. Kanske inte planera... Men jag måste alltid ha koll. De som känner mig vet att det är så. Roddan har redan tröttnat. xD

Torsdag är det påskspex i skolan som vi måste fixa. När ska vi hinna det? Jag har ingen koll. Vet bara att jag ska vara kyckling och klädd i gul tröja och fjädrar. Så ska jag koka tre ägg också! Haha

Sen är då förfesten flyttad till Nacka, hem till Magie, och sen studentskivan.

Sen: LOOOOV!

Nu ska jag titta igenom fysiken lite mer... Det behövs ju verkligen!!!

Kommentarer
Postat av: Rodan

Ja, du ska alltid ha fullkoll, det är riktigt irriterande ibland, bara så att du vet.
Jag menar, man kan inte alltid ha allt planerat in i minsta lilla detalj, ibland måste man bara låta saker hända.

Postat av: Josefine

Ja, mamma, jag vet!^^ Men det är ju faktiskt inte baaara därför vi ses. Vi tycker ju om varandra också! =P

2007-04-03 @ 21:30:13
Postat av: Rodan

Ehhh, va? xD

2007-04-03 @ 21:34:52
URL: http://rodan.blogg.se
Postat av: Josefine

Jag och Sofie tycker faktiskt om varandra. Det är ngt du måste acceptera och lära dig att leva med. Lol

2007-04-03 @ 21:49:57
Postat av: Rodan

Jaha, fick för mig något annat nu.
Jaja, men sluta planera så mycket. Låt saker bara hända :)

2007-04-03 @ 21:56:14
URL: http://rodan.blogg.se
Postat av: Josefine

Okej. Jag lovar att på onsdag ska vi bara berätta om sånt som har hänt. Måste ju få veta lite detaljer som hon inte nämnt i bloggen. Hihi. Och så fundera ut vad jag ska ha på mig. xD

2007-04-03 @ 22:02:27
Postat av: Sofie

jaaaa..visst tycker vi om varandra!!! fast visst e vi lite kära ändå?? :P lol ja, va vi ska planera..riktigt skoj ska vi ha..vaddå da? ja berättade väl allt på bloggen?? :O ne men visst ska du få veta allt!! lol nä, nu längtar ja rejält tills imorrn.. kan inte tiden gå snabbare?? :)

2007-04-04 @ 16:51:22
Postat av: Josefine

Jo, man skulle ju vilja det ibland. Har sett fram emot påskspexet imorgon, men nu vill jag bara ha imorgon kväll! Eller iaf då jag kommer hem till dig och det hela börjar. Jag får skjuts av mamma, det blir lättast. kanske är hos dig runt halv fem... Rätt sent, va? Hm, får nog fundera om. aja, du märker när jag ringer.

2007-04-04 @ 22:52:02
Postat av: Sabine

Apropå studiebidrag, enligt en kompis som tog studenten förra året, så fick hon sista i slutet av maj, eftersom man får bidraget i förskott. ^^
Serru, det är till att börja jobba! :P

2007-04-05 @ 11:21:29
Postat av: Josefine

Shit. Då är det kört nu alltså. Nu kommer allvaret. Vet iaf att jag ska jobba i sommar, så ett litet tag är jag säkrad.

2007-04-05 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback