Studentskiva på emosarnas nationaldag

Cut-cut.

För-förfest hos Sofie. Fixade oss lite och åt mat, sen kom Roddan. Fick en drink av Viktor och sen skulle vi sticka, men då ringde Ida och co och sa att de skulle ta tåget en kvart senare. Okej, tänkte vi, då gör vi också så. Så vi satt i Östertälje och väntade som ett par lodisar med alla våra grejer på nästa tåg.

Lodisar

Sofie, jag och Nea väntar på tåget i Östertälje 

Förfest hos Magie i Nacka som blev lite uppskjutet. Kom iaf fram samma dag. Vi var väl runt fjorton personer som samsades mo sofforna, golvet och köket. Drack som aldrig förr. Var ju tvungen att få slut på mina grejer som mamma hade skaffat åt mig. Mammas mobbade sjunollor smakade öl. Cider och öl är ju nästan samma sak.  Sen shottade vi solkräm, iaf ngt som smakade som det. Det var ngn kokosgrej. Drack upp Roddans vin också.


Jag och Magie i köket med massa flaskor.
    
 Sofie och Magie    

Rummet
Massa folk i vardagsrummet.


Sen bar det av mot slussen. Satt och sjöng Sommaren är kort på bussen. Trevligt värre faktiskt.

Bussen
Bussresan med massa fullisar.

När vi kom fram såg jag Rebecca och Jonna genom fönstret. Mimade till dem att jag var full. Varför gjorde jag det? In case att de inte skulle märka det? Hm, nä, troligtvis för att förvarna. Det behövdes nog.

    
Roddan sitter och leker med kameran och de andra sitter och snackar.

Jag satte mig i Linneas knä i en fåtölj. Den stod lite nära kanten, så att vi ramlade. Fast sen berättade alla andra att det bara var ngt jag fick för mig.^^ Jag (fick även för mig att jag) slog i huvudet och ngn personal sa åt Nea att inte dricka så mkt. Det var lite kul, men shit vad ont det gör i mitt huvud. Jag har en stor inbillad böld där nu. Eller så är det en dinosauriefågel, som Nea sa. Ont gör det iaf.

Jag och Nea
Jag och Nea innan vi la oss på golvet.

Sen mådde jag verkligen skitdåligt. Drack bara vatten, så det var ju ekonomiskt, men det hjälpte inte. Spydde lite, sen gick jag och Sofie ut ett tag. Sen mådde jag mycket bättre.

Jag och Rebecca
Jag och Rebecca sitter och tramsar.

Nea och David
Linnea och David verkade ha det väldigt mysigt.

Sofie och Rod
Roddan och Sofie verkade också ha trevligt.

Sen träffade jag Evelina och Denize som tydligen också var där. De snackade med mig och Evelina fick mig tom att dansa med henne. Det var lite galet.

Evelina och Denize
Evelina och Denize hånglar lite.

När stället stängde åkte jag, Roddan och Nea med Sofie och Magie hem till Magie och sov där. Det var jätteskönt faktiskt. Roddan och Nea sov i sofforna och jag och Sofie sov i en dubbelsäng. Roddan kände sig som en fisk för att han svettades mer än löken. Så han blev lätt utsedd till kvällens fisk.

Sova i soffan
Roddan och Nea ska sova och Magie sitter och snackar me dem.

Sen vaknade vi och skulle åka hem. Satt och väntade på bussen i ungefär en halvtimme. Det var verkligen jätteskönt att vara ute i friska luften.

Bussv?nt
Sofie, jag och Roddan väntar på bussen mot slussen.

När vi hade suttit på bussen en halvtimme var vi framme. jag mådde då illa. Jag mår ju illa när jag åker tåg baklänges... Bestämde oss för att hänga på Donken en stund. Det var helt underbart. Var inte så sugen på ngt, men det hjälpte mot ont i huvudet.

Donken
Pommes och milkshake = underbart! (Sofie blixtrar mig i ögonen med kameran)

Mår lite bättre nu. Sov bort hela gårdagen. Minns inte så mkt från i torsdags. Vet bara att personalen var jättesnälla mot mig och att jag har fett ont i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Rodan

"Roddan kände sig som en fisk för att han svettades mer än löken. Så han blev lätt utsedd till kvällens fisk." - Haha.

Jo, kul var det. Full var du också och jag åt världens godaste cheeseburgare på Donken. Ah.

Postat av: Josefine

Du åt tre st. Vilken av dem var det som var världens godaste?

2007-04-07 @ 12:19:33
Postat av: Rodan

Den första, den andra var också god. Den tredje var bara en extra som jag fick ont i magen av.
Men jag kommer aldrig kunna slå Affes rekord på 8 st eller var det 13? :P

2007-04-07 @ 14:11:04
URL: http://rodan.blogg.se
Postat av: Josefine

Inegn aning. Men det är Affe. Honom behöver man inte slå!

2007-04-07 @ 15:38:52
Postat av: Andreas

Känner mig lite förbisedd.. Tack för en trevlig kväll allihop!!

2007-04-07 @ 15:53:28
Postat av: Josefine

Haha. Man kan ju inte skriva om alla. Bara de viktigaste och det som finns på bild. Annars kanske inte folk tror mig! =P

2007-04-07 @ 16:38:21
Postat av: nea

Eller hur, skriv om mig, jag är fan viktig. Och vi var ju snyggast, eller hur? ;) Och det var vi mot fotöljen. Den fick vad den tålde, och uppenbarligen lite mer. :p

2007-04-07 @ 18:59:00
URL: http://www.girlinacan.com/tales
Postat av: Josefine

Fixat. Vi är ju så äg! ;)

2007-04-07 @ 19:48:50
Postat av: Sofie

åh va snygga bilder..kul kväll va de..en av de bästa utgångarna vill ja nästan påstå..lol synd bara att du va tvungen att bli utsatt för så mkt..men de va mysigt o ta hand om dig iaf..fick lite mamma-känslor faktist..lol du får börja ta hand om dig gumman..måste gå ut en till gång snart så du kan visa att du kan bli full utan att slå i huvudet..lol kraaam

2007-04-08 @ 14:07:20
Postat av: Rodan

Om alla går på esteternas studentskiva den 25 april så kan vi ju alltid supa ner Josefine :)

2007-04-08 @ 19:23:17
URL: http://rodan.blogg.se
Postat av: Josefine

Haha. Lätt at vi ska på esteternas. Men då ska jag inte slå i huvet nånstans!!! Fast iofs kan det väl inte bli så mkt värre... Sofie är nu utsedd till min extramamma!

2007-04-08 @ 21:27:49
Postat av: Andreas

Usch orka esteter... men man tar ju varje tillfälle i akt att dricka lite för mycket och göra dumma saker (och bra saker..):D

2007-04-10 @ 11:49:12
Postat av: Rodan

Andreas: Orka dig.

Josefine: Ska du på esteternas? Hjälp xD
Vi får bråka om alla hörn, tur att skivan inte är på skärtorsdagen xD

2007-04-10 @ 14:12:21
URL: http://rodan.blogg.se
Postat av: Josefine

Rod: Haha. Ja, jag ska dit med Rebecka. Förfst innan eller? xD
Andreas: Det är väl bättre att bara göra bra saker. Fast vad du syftar på vet jag ju inte. ;)

2007-04-10 @ 14:26:21
Postat av: Andreas

Rodan: nej man orkar inte vara mej.
josefine: Gör du bara dåliga saker när du e full eller? (kramar främlingar osv...)

2007-04-11 @ 11:15:25
Postat av: Josefine

Nej, det skulle jag nog gjort även om jag inte var full. Kramas är min nya hobby!

2007-04-11 @ 12:21:12
Postat av: Andreas

Känns bra, känns bra.. ja kramas e trevligt ;)

2007-04-12 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback