The eagle has landed

Nehepp, det var väl kanske inte riktigt vad jag ville ha sagt. Snarare tvärt om. Eller ngt i stil med att dinosauriefågeln har flytt. Eller dött. Eller helt enkelt bara försvunnit. Bölden är borta! Josefine är en fri människa igen.

Förkylningem har gått ner. Eller så är det bara jag som tror det eftersom jag har tagit en Alvedon forte. Var ju tvungen att ta en eftersom jag skulle till Lindängen och träffa massa människor. Fredrik och småpojkarna drog ju oerhört fort. Men men, bättre att de drog än att de dog!^^ Kanske.
Frans, Sofie och Anna åkte och hyrde film medan jag, Sara, Daniel och Joel spelade bohnanza. Det spelet var roligare för 1½ år sen tycker jag.
Tittade på filmen Shopgirl, som kändes helt värdelös. Fast emellanåt hade vi rätt kul. Men så blir det alltid när man är fler som tittar på en film. Hade jag suttit hemma själv hade jag stängt av rätt snabbt.

Sen lekte vi fika (mackor och ballerina) och satt och snackade. Härligt samtal blev det. Diskuterade kvinnligt och manligt, vad vi alla vill ha hos en pojke/flicka, hur vi vill ha/ser vår framtid osv. Riktigt intressant var det.


Fick reda på en sak jag inte ville veta också. Vill bara att det inte ska vara så. Just den personen. Jag blir bara så... Nästan arg faktiskt. Är du ytlig, är jag det, eller är personen inte den samma idag? Hmmm. Nu försöker vi lämna det (jag som är så bra på att älta saker...).


Det kändes som att vi kanske kom varandra lite närmre allihopa. Och jag hade ju riktigt mysigt med Daniel. Att kramas är nog min nya hobby. Det är det nog många som märkt. haha. Fast idag var det nog extra mysigt faktsikt. Dock inte bara för att jag var nykter och kommer ihåg det. Haha.

Kom hem 0307, och så har det gått 1½ h. Vart tog tiden vägen? Shit, tiden går nog extra fort på nätterna. Nä, nu ska jag sova. Var bara tvungen att uppdatera för Roddans skull. Han blir ju så kinkig annars.


Kommentarer
Postat av: Sofie

mm..trevligt va de..ja du va ju på RIKTIGT goshumör asså..har nog aldrig sett dig så kramgo förut...underhållande iaf..hoppas de inte e mig du pratar om??? :S kul o få reda på va killarna tyckte om hos en tjej iaf...nu ska man bara försöka ändra sig till de då!! ;)

2007-04-10 @ 13:52:57
Postat av: Josefine

Haha. Värre än med Andreas alltså! =P
Nej nej, jag pratar om det vi sms:ade om. Du vet vad jag menar va?
Ja, för dig iaf. Daniel beskrev ju mig på pricken, tycker du inte? Eller så var det Basse när han höll upp händerna och visade storleken. LOL. Det var ju SÅ jag! xD

2007-04-10 @ 14:23:28
Postat av: Dan Da Man

Kjamas e müsigt tyckej jag. Jag beskrev ju Jossan, det stämmer nog. Hmm...

Postat av: Josefine

Klart att du gjorde! Alla beskrev ju mig tror jag. =P

2007-04-11 @ 12:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback