Vänner

Har märkt att jag mår bättre av att umgås med vissa av mina vänner mer än andra. Det sorgliga är att man inte "kan" undvika att träffa de man inte mår bra av att vara med samtidigt som man umgås med de man mår bra av att vara med. Men jag vet inte vilka kombinationer av sk vänner som är det sämre. How will I find out? Har ju vissa som jag vet att jag inte klarar av i mer än fem min, men som är underbara i fem min. Fast en "fem-minuters-kompis" låter ju lite perverst måste jag erkänna. Får nog bli ngt annat. Make any sense? Kanske får sova på saken?!

Jag håller med Roddis. Jag är nog trött.

Fast påsklovet was like heaven! Dessutom kändes det som sommar! <3

Kommentarer
Postat av: Rodan

Ja, du behöver verkligen sova. Nu!

Postat av: Josefine

Ja ja, mamma!

2007-04-17 @ 23:22:37
Postat av: Sofie

jasså? vilka vänner menar du nu??? hehe, ja 5-min-vänner kanske låter lite weird, o kan tyckas va lite onödiga o ha. men jag vet inte vad du tycker. de verkar ju va underbara ett tag iaf, så varför inte??

2007-04-18 @ 08:42:11
Postat av: Sofie

åh, ja håller med dig! påsklovet va verkligen like heaven! kunde inte ha fått ett bättre påsklov..behöve ju inte plugga ett enda dugg!! :P

2007-04-18 @ 08:43:23
Postat av: Josefine

Bara några vänner jag täffade typ varje dag. Klart att du gillade lovet, det såg vi ju alla. Så många myggbett som du fick! =P

2007-04-18 @ 11:36:39
Postat av: Craxyknas

Usch, vänner ska man ju må bra av. Men jag håller med om att dem tyvärr finns. Får väl försöka fokusera på dem man trivs med istället. Härligt att du hade ett så bra lov! =)

2007-04-18 @ 12:13:10
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Dan Da Man

mums, myggbett...

2007-04-19 @ 09:36:23
URL: http://telgetok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback