Åh nej!

Jättejobbig kund som ville att jag skulle dra massa kreditar. Hatar sånt. Jag undvek en sån nyss genom att när hon frågade om det gick sa att det inte gick eftersom hon inte var kund hos oss just nu. Och så sitter Siv och sjunger på "Jag ljuger så bra!" Jag skrattade lite åt henne och då sa hon att "Ja, men det brukar vi säga när vi lagt på luren och ljugit lite för kunden och påstått att vi inte kan göra det de ber oss om, och så kopplar vi dem vidare. Visst är det så?" Jag älskar Siv! Äntligen har jag hittat ngn som är sötare än jag när den nyser. "Ah-ah-ah-tjo-ho-ho-ho" Ungefär så låter det. <3

Men iaf. Nu ringde Nicklas. Han visste vad han pratade om. "Kolla debetfaktura x, en del av den är dragen mot en kredit. Det är  1xxx kr var. Men jag har tre kreditar till att dra. Så då ska vi räkna lite matte du och jag. Hehe." Åh, jag kommer väl inte ihåg hur man gör?! Kan jag ens det här? Tveksamt. Jag tar alla uppgifter iaf. "Kan jag ta ditt nummer ifall jag skulle behöva återkomma?" "Ja, hinner du på en halvtimme för sen går jag på semester?" "Ja, det vet jag ju inte nu." "Annars kan du ringa min kollega Lennart om inte han också har smitit iväg såhär i semestertid."

Gaaah! Dumma!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha..va underbara de verkar va på ditt jobb.. Men vet de inte att de e fult o ljuga? :O ;P

2007-08-01 @ 13:29:44
Postat av: Josefine

Jo, men det är ju ibland då kunden ber oss göra ngt som vi kan men som egentligen inte är vår uppgift, if you know what I mean...

Postat av: Sofie

yep.. I know what you mean! ;D

2007-08-01 @ 15:02:50
Postat av: Dan Da Man

sötare nysning än din? Omöjligt säger jag!

2007-08-05 @ 18:39:27
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Du får du helt enkelt komma hit och lyssna på henne. Tyvärr nyser hon inte så ofta, men det går väl att fixa?!

2007-08-06 @ 08:57:53
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback