Bara jobb?

Åh vad jag inte tycker om sommarbarnen som sitter på inkasso. De är så gay! Ofta är det kul. Nu bara irriterande. Iaf en kille. Usch. Och den där otroligt jobbiga tjejen med jobbig röst. De verkligen tror att de är bäst och kan allt när de jobbat några veckor. Man hör ju i matsalen när de sitter och snackar.

Är det inte ganska sorgligt att de inte har ngt annat att prata om än jobbet och kunder som de haft? Vi sitter ju iaf och snackar om klimakteriet.^^ Okej jag erkänner, jag är inte alltid bättre. Men det är klart att jag pratar om jobbet om ngn frågar vad jag gjort idag. Men med mina arbetskollegor pratar jag ju aldrig om dumma kunder som ringer. Enda jobb vi pratar om är vad jag vill göra i framtiden och att de aldrig skulle kunna skriva sin CV och min hemska vistelse på arbetsförmedlingen.

Deras problem som inte har ngt roligare i sina liv. Synd bara för mig som tvingas lyssna på det.

Kommentarer
Postat av: Rodan

Mer patetiskt är väl att du sitter och lyssnar på dem och klagar på bloggen istället för att säga det till dem face to face :p

Postat av: Josefine

Nja? Jag känner dem inte och har aldrig snackat med dem i hela mitt liv. Vi sitter nästan aldrig vid samma bord heller.. Och de har väl rätt till att prata om vad de vill även fast jag stör mig på det?

2007-08-01 @ 23:51:34
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch vilka I-landsproblem..lol men som du säger, det är ett fritt land.. De har rätt att prata om va de vill, o du har rätt att klaga om de på bloggen ;P no harm done :D

2007-08-02 @ 10:50:20
Postat av: Rodan

De kanske har en egen blogg om den där tjejen som sitter och lyssnar på våra samtal men aldrig pratar med oss! :D

2007-08-02 @ 21:30:18
URL: http://www.roddan.nu
Postat av: Josefine

Nja... Jag sitter och pratar med mina nissar, men de pratar ju så högt och på sånt fjortisspråk...

2007-08-02 @ 22:53:24
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: lucifer

vilka e de du menar? håller me om att de finns många jobbiga människor att lyssna på här

2007-08-06 @ 13:14:04
Postat av: Josefine

De som sitter på inkasso. Vet inte om du vet vilka jag menar. Kan peka ut dem i matsalen annars. Två tjejer som ser utländska ut och en kille som ser moppsig ut. Ca 20-25 år gamla.

2007-08-06 @ 13:16:42
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback