Dagens ljusglimt

Denna dag på jobbet har varit helt okej och precis som igår roade jag mig med att flirta med Daniel på MSN. Han var ju ganska gullig tillbaka kan man ju säga. Fast han borde sluta upp med lögnerna även om det är smickrande. Fast det är ju bra att han är duktig på nånting.

Daniel. Slut på sommaren... says:

den totala ensamhet som jag känner när jag inte har dig vid min sida är lika skrämmande och tung som den värsta mardrömmen. Jag kan inte tänka på något annat än när vi ska ses nästa gång. Det är min enda drivkraft för att fortsätta


Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Får se om jag kan få till din bloggs utseende nån gång. Annars får du väl döda mig eller nåt...

Postat av: Josefine

Jo, jag tror nog att det blir så. Det sistnämnda alltså.

2007-08-29 @ 21:43:50
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback