Hihi

Siv frågade mig om hjälp. Fy vad duktig jag måste vara.^^ Jomen tänk - det var ngt jag kunde som inte Siv kunde och hon är endå en av de duktigaste här. Iaf gällande vissa saker. Tua är kanske lite duktigare på just Lokus som även detta handlade om men att jag fick äran att bli frågad om hjälp måste ju ändå betyda att de tror på mig, att jag kan ngt! De har iaf lite förtroende för mig även fast jag är slarver som råkade försova mig.

Dagen blir helt förstörd när man sover så länge. Man vaknar liksom aldrig. Snart slutar jag liksom. Känns mer som att jag borde gå på förmiddagsrast istället. =/

Och så har jag bokat biljetter till Cosmonova åt mig och Joel den 23:e. Vi har ju snackat i nästan ett år om att gå dit, så nu tog jag tag i saken och beställde biljett till två föreställningar. Så brukade alltid pappa och jag göra när vi var där när jag var yngre. En film är ju ca 50 min så då kan man ta två när man ändå är där. Det blir ju inte så ofta att man åker dit så då kan man ju passa på. Ser fram emot det. =)

Snart ska jag svara i telefon. Hoppas snälla personer ringer!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ok va skönt att du hann. :) hehe..aw va kul för dig. Klart du kan ngt. Du e säkert jätteduktig på allt. Spec me tanke på den tid du jobbat där!
Ojojoj, Cosmonova va länge sen. Va ska ni se för ngt? Hoppas de blir nå bra, så de e värt resan! ;P

2007-08-03 @ 17:04:20
Postat av: Josefine

Äsch, så långt är det inte. Vi ska se "Den röda planeten" och "deep sea". Det ser jag fram emot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback