Inflyttningsfest hos Jonna

Hann vara hemma i tjugo minuter för att byta om och äta innan jag skulle cykla iväg för att möta Sofie och Daniel innan vi skulle till Jonna på inflyttningsfest.

Började med att alla som kom lade in sin dricka i Jonnas kylskåp, som blev fullt så snabbt att vi nästan på en gång var tvungna att börja dricka...



Efter ett tag hade lite fler folk kommit och vi samlades i vardagsrummet.
Vardagsrummet

Efter ett tag fick några av oss för oss att vi skulle ut i köket eftersom att det blev så fullt inne i rummet. Robin, Tina, Tobbe, Frida (Jonnas jobbarkompis) och jag var de som satte oss där först. Efter ett tag började vi spela pyramiden. Sen kom det lite fler folk in till oss. Jag fick åka så mkt buss att jag säkert slog rekord!
         

Sen shottade vi. Jag och Frida tog bara ett halvt glas andra gången vi shottade...


Sen gick det bara utför för folket.

Tina såg galen ut.


Jag var också charmig under kvällen. Och sen såg det ut som att jag slickade Robin i örat.
    

Sen fick jag torka upp när några spilde på bordet. Jag var duktig.


En bild på mig och inflyttningsbarnet...


Sen var toaletten upptagen. Det gjorde inget för alla traskade upp till våning fem och våldgästade familjen Nilssons toa.

Vill inte berätta allt som hände, men jag hade iaf kul hela kvällen fram tills vi kommit utanför dörren. Då var jag inte så glad längre.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt inlägg! :) de va en riktigt kul kväll..
ja fick va en av de som våldgästade fam Nilssons toa..mwohahaha! :P

2007-08-20 @ 09:44:42
Postat av: Josefine

Mmm, det kanske bara var du coh jag...

Postat av: Dan Da Man

Jag var inte där iaf... (på toan that is...)

2007-08-20 @ 16:49:05
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Hehe. Om du säger det så...

2007-08-20 @ 16:54:57
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Tina

Jag våldgästade inte heller dem.. ^^ Jag våldade i köket :P Tur att du är fin i munnen Jossan =) Tack för mycket. hihi ^^

2007-08-22 @ 20:41:32
URL: http://tinasigfridsson.blogg.se
Postat av: Josefine

Hehe. Självklart. Men man måste ju våga ta för sig av andras toaletter! =P

2007-08-24 @ 09:33:12
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback