Misslyckad lunch

Idag bevisade jag verkligen för mig själv att jag är en idiot. Inte bara blond som igår - en idiot.

Det fanns ingen matlåda i frysen så jag bestämde mig för att antingen gå ut och äta med ngn eller köpa mat och äta i matsalen. Eeva frågade om jag ville med henne och Siv ut  och äta men jag tackade nej eftersom att det känns lite som att jag tränger mig på. Vill inte att det ska kännas som att de måste dalta med mig bara för att jag inte har ngn annan.

Jag har värdensdåligaste lokalsinns. Jag skulle köpa mat i en sån där disk där de har lite olika pastasallader och lite annat. Det började med att jag irrade omkring i fel affär och undrade om de hade gjort om. Sen kom jag på att det var i en annan affär den där disken fanns. Då kände jag mig dum.

Gick till den andra affären och köpte kycklingpasta med curry (jag gillar egentligen inte curry men min mor hade sagt att den var jättegod). Den kostade hela åttio (80) kr!! It's madness! Sen gick jag tydligen åt fel håll i butiken för jag hittade inte ut. Det var pinsamt. Sökte mig längs med väggarna. Jag kände mig så fånig.

Och när jag kom ut därifrån höll jag på att inte komma ut från ringen... Usch.

Och maten var inte ens god. 80 kr. ='(

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Gullunge! :)

Postat av: Sofie

naw..stackarn.. tur att du hittade tillbax till sist iaf. skulle ja nog inte ha gjort. :/

2007-08-12 @ 12:43:43
Postat av: Josefine

Det var inget kul alls!

2007-08-12 @ 21:56:01
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback