Ngt att deppa över

Förmodligen kommer denna helg var min ensamaste och tråkigste på mycket mycket länge. Sofie och Daniel ska till Åkerö med EFS-folk. Joel och Sara ska nånstans och leka femkamp med massa scouter. Och jag blir lämnad kvar. Vad ska jag göra? Känner mig helt lost. Brukar ju alltid vara med ngn av dessa människor!
Hoppas att jag har fel. Jag skulle ju kunna ringa någon annan. en det känns lite halvtoligt. Känns då som en sorts bekräftelse på att jag tar dem i andrahand när jag inte kan vara med dessa vänner. Är det så? Jag har aldrig riktigt tänkt på det förrän nu.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nej så är det inte men det är LÄTTARE
att umgås med dom man brukar vara med, fattar du? som att, visst umgås jag gärna med alla jag känner men allra helst leker jag med mattias. det är inget konstigt!

Postat av: Josefine

Det ligger nog något i det du säger gumman. TACK!

2007-09-01 @ 19:35:43
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

håller med rosanna! :)
hoppas du hittade nån att leka med iaf. Vill absolut inte att du ska känna dig ensam. Så denna helg kanske va en chans för dig att ta upp kontakten me andra vänner som du "tagit i andra hand"?

2007-09-02 @ 16:38:57
Postat av: Josefine

That did just not happen.

2007-09-02 @ 17:15:49
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback