Ojdå...

Jag råkade göra fel. Och så tog jag inte hennes nummer. Vad ska jag göra? Bara gå vidare eller berätta för ngn?
Iosf var det inget enormt fel, men jag kan inte faxa kopian till henne. Ska jag bara skita i det eller berätta för Siv och Eeva? Annars ringer hon väl tillbaka imorgon eller så... Men tänk om hon säger att hon pratade med mig. Hoppas jag inte får skit för det.

Iosf gör jag massa fel hela tiden i rambo, men det är ju resk-OKL:er, de kommer jag ju inte ihåg eller har fått utbildning om. Men det här är det ju meningen att jag ska kunna. Och så när jag haft kunden i telefon...

Inte kul inte kul!

Kommentarer
Postat av: Sofie

usch då! Hoppas allt löser sig. Alla gör vi fel ibland! Så oroa dig inte! Kanske e bäst o berätta för dem, o sen be om ursäkt för de. O sen om kunden ringer tillbax så vet de ju varför! Bara ett förslag! :)

2007-08-01 @ 13:27:55
Postat av: Josefine

Nä, det verkar för komplicerat... =P Och egentligen gjorde jag ju inget. Kunden ville ha kopior på två fiktiva fakturor och de kan vi inte få fram...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback