OMG

Folk är läskiga! Och inte kan jag skylla på att det var LInneas idé, för det var ju jag som gjorde det. Men shit, vad läskigt. Inte hade jag räknat med en sån här reaktion iaf. Okej att han skulle bli lite sur... Men ja, inte såhär.

Kul för Fluffy: "Du är död när jag får tag på dig... Bara så du vet. Jag har tröttnat på ditt jävla sätt." Han tyckte att det var lite lustigt, jag vet inte om jag håller med.

Okej... What to do? Det var ju bara ett dåligt skämt. Jag fattar fortfarande inte vad det var som var så hemskt med det. Bara att han måste känt sig dum när det inte var mitt nummer...

Jag skulle ju bara se om han hörde av sig överhuvudtaget. Hur desperat han var efter typ fyra månader... Tydligen alltför desperat.

"tror du man kan göra hur som helst mot människor? och dessutom mot mig! tror du att du vet nånting om mig överhuvettaget? tror du att du vet vem jag är? det tor inte jag, för då skulle du inte ha gjort som du gjorde!"

FÖRLÅT SA JAG!
Det var ett dåligt skämt, men varför ska du ta så seriöst på allting?!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du, jag tror han e inne i en hat-period just nu. verkar hata allt o alla. så han överreagerar bara, tro mig! :)

2007-08-07 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback