På jobbet

Klockan är 1900 och jag är kvar på jobbet. Is that bad?
Madde skickade mail förut och frågade om några ov oss sommarvikarier (tre st kvar nu och de andra två (Maria och Martin) slutar på fredag) ville jobba ngt extra denna vecka eftersom det finns väldigt mkt ärenden kvar i facken. Eftersom att jag ska vara ledig på torsdag (har ju tid hos optikern och dejt med Daniel (vi ska gå till arbetsförmedlingen)) och gå en timme och en kvart tidigare på fredag var ju detta great. Bestämde mig därför att strunta i hemgruppen idag och istället sitta kvar med Maria och jobba. Men nu ska jag hem tänkte jag.

Btw, det är lite roligt att gå förbi faxen. Där ligger en skål med gummisnoddar. varje gång jag ser dem tror jag vid första ögonkastet att det är gammal fullkornspasta som ngn lagt där. SNUSK!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Illa! Jag hoppas du inte blir nån sån här konstig workaholic?? :S hehe..hoppas du fick mkt gjort iaf på dessa xtratimmar så du kan ta ledigt me gott samvete på torsdag! :)

2007-08-21 @ 19:16:00
Postat av: Roddan

Sofie; hon har redan blivit värsta work-o-holicen XD

Postat av: Josefine

Man shut up. Jag jobbar ju nu för att jag ska vara ledig på torsdag (fast jag kanske kommer in på em då också). Oh no... Ni har nog rätt. xD

2007-08-21 @ 19:35:36
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Jonna

Hehe... välkommen till vuxenvärlden ;)

2007-08-22 @ 12:21:05
URL: http://blondinnerstinne.blogg.se
Postat av: Josefine

Menar du att det är såhär? :(

2007-08-22 @ 14:27:22
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback