Sommarcafé på Lindängen

Och igår efter jobbet åkte jag direkt till Lindängen för att vara på sommarcaféet med de andra. Kom lite sent för att tåget inte var i tid och det tar 15 min att gå från tåget. Joel, som hade lovat att komma dit, var självklart inte där. Jag har börjat tröttna på hur han beter sig. Vill han skita i mig hela tiden behöver vi inte vara vänner alls om han inte vill.

Satte oss iaf ute i trädgården och fikade (jag åt min pirog som blev över från lunchen).

    
Vet inte säkert vad jag och Robin hade för oss.

    
Haitham, Sofie och Emma var också några av dem som var där.

Mörk flagga
I mörkret blev jag och Robin ombedda att hjälpa till att ta ner flaggan och vika ihop den.

Annars satt vi mest och snackade när vi inte lyssnade på all musik som Robin hade på sin mobil...
Sen följde Robin mig hem på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha..underbara bilder på dig o Robin! ;) sorry att bilden blev så mörk. Trodde de skulle bli rätt bra men ja.. e väl inte världens bästa fotograf!
Hoppas Joel inser snart hur illa han beter sig mot dig, o att du verkligen tar illa upp. Tycker de börjar bli lite väl mkt nu, o de förtjänar inte du!
Puss på dig underbara människa

2007-08-09 @ 09:47:11
Postat av: Josefine

Jag tycker också han borde inse det. Men han gör ju inte det.

Postat av: Sofie

Ge inte upp! En dag kommer allt lösa sig! Tro mig! :)

2007-08-09 @ 10:58:49
Postat av: Dan Da Man

Synd att jag missade ditt lilla hångel med Robin. Jag var väl upptagen med Frans just då...

2007-08-09 @ 11:05:12
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Ehm hångel?! Så det var det han sysslade med...

2007-08-09 @ 11:23:00
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Sofie

haha..daniel har rätt..de ser ut som att han försöker hångla. men du bara ler! ;P va de inte de ni gjorde då?? :O

2007-08-09 @ 11:47:46
Postat av: Josefine

Nej. Vi hånglade faktiskt inte faktiskt!

2007-08-09 @ 11:58:08
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback