Trappan

Som svar på Roddans kommentar till mitt föregående inlägg lägger jag upp fyra (ja, jag vet, de är ganska dåliga) bilder på en jättecool trappa. Trappan låg vid vattnet och överallt var stora fluffiga kuddar och små bord. På kvällstid satt fullt med folk där och levande ljus var tända på borden. Jättemysigt var det. Där kunde man ta en drink och sitta och prata med folk.

(Lägg märke till mina föräldrar i höger hörn...)

Man ser inte så mycket på de mörka kvällsbilderna, men man kan väl åtminståne ana de levande ljusen och allt folk. Och det var ju aningen mysigare IRL. Men det är svårt att fota det när mörkret lagt sig.
         

Självklart fanns det andra nattställen också. En av våra reseledare berättade att Skiathos har ett mkt stort utbud och många olika slags ställen att gå till nattetid. Det fanns ett skandinaviskt, mexikanskt (har jag för mig) och många andra. Fast vi var ofta så trötta och proppmätta efter maten att vi gick till hotellet och sov.


Mysigt var det.

I wanna go back!!
Wanna join?

Kommentarer
Postat av: Magie

haha, jag har varit på samma trappa....den e hur mysigt som helst..:D

2007-08-17 @ 09:19:44
Postat av: Josefine

Haha. Tufft. =)

Postat av: Sofie

jag vill jag vill!!! xD

2007-08-17 @ 10:16:31
Postat av: Magie

måste även säga att jag bodde typ där du bodde, alltså bilden du tagit:D grymt ju....fast jag va där för några år sen...:D

2007-08-17 @ 11:54:46
Postat av: Dan Da Man

Vi har ju trappor i Södertälje också, är det kuddar du saknar? Det finns på IKEA...

2007-08-17 @ 11:55:04
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Magie: Men vi bodde inte precis där, vi bodde en bit bort.
Daniel: Ja, men det ska ju vara ute och vid vattnet och i centrum. Och i Marentrappen skulle det bli förstört innan man inte ens hade blivit färdigt...

2007-08-17 @ 13:24:02
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Roddan

Kan man dansa till Sexyback i närheten?

2007-08-17 @ 14:42:24
URL: http://www.roddan.nu
Postat av: Josefine

Ja det är klart! Man har väl iPodden med sig?!
Jag har ingen aning faktiskt. Det kan man nog...

2007-08-17 @ 14:51:49
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback