Badtunnelördagen

Tyvärr har jag inte lust att skriva så mkt om lördagen hos Affe. Men några fina bilder på när jag och bananen posar med Idas gröna Lidl-sprit från Tyskland sitter väl inte helt fel?

   

Okej, lite kort då.
Förfest hos Sofie innan vi fick Skjuts av Johan (killen utan hår på huvet =O) som skulle skjutsa Ida. När även Roddan och Tim hade kommit till Affe såg vi film (Råttatoille) och åt jättegod pizza. Sen hoppade vi ner i badtunnan och satt där ett tag.

Sen tog Roddan och lekte lite med sin medhavda dator (som vanligt). "Ska man köpa dator ska det vara en vit med ett apple på!" Haha. Apple?!


Sen måste jag ju bara ta med den söta bilden på de posande pojkarna Rod och Tim.


Sen, av någon anledning jag inte kommer ihåg, åkte vi hem till mig och gräddade våfflor vid tvåtiden på natten. Det blev lite för många för Ida åkte hem och Affe hade somnat.

Sen somnade även jag och Sofie. Tim och Roddan satt och snackade till klockan halv sju, då åkta allihopa hem och jag somnade bums!

Det var en jättemysig lördag med de underbaraste människorna!

Kommentarer
Postat av: Roddan

Ida kan verkligen inte låta bli att rita på frukter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback