Tråkigt

Jag mår inte bra idag. Det känns som att allt går emot mig. Dessutom ska alla på julfest. Ångrar nästan att jag inte ska med, men det var ju redan bestämt att A-S, Peter och Willow skulle till oss och A-S fått ledigt. Men det hade varit kul. Sett alla utanför jobbet liksom. Iaf vissa. fast det är många som inte ska med. Många roliga som inte ska med. Men ändå. Fått bli en del av det hela eller vad man säger. Nu känns det som att jag håller mig utanför även fast det inte är så. Hade inte syrran kommit hade jag lätt följt med. =(

Dessutom ser inte största delen av helgen ut att bli så kul heller. Ikväll blir det ju middag och så. Men imorgon händer inte ett skit. Enda roliga är söndag eftermiddag och kväll - Luciakonsert i Globlen och sen ut och äta på Tre santi med hela familjen - myyyys!

Kanske ska åka till Estland också. Fast inte i helgen då. Mars/april en vecka. Sofies projektarbete. Så det blir massa läskigt folk. fast jag har inte riktigt fått reda på vad det handlar om än. Så jag har ingen aning om vad det kommer att innebära eller vad det ens handlar om riktigt. Känns mest som att det segar ur. Men jag vill ändå följa med - om det är intressant. :S

Kommentarer
Postat av: Sofie

vi får ta en liten lektion i Estlandsprojekt nån dag då! Jag tror det kommer bli jätteintressant. Speciellt när vi väl är där. :)

2007-12-15 @ 11:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback