Typ "första inlägget"

Jaha. Då blev man påtvingad det här också. Tycker inte om att inte ha någon koll alls på hur man gör saker, och jag skulle väl inte kalla mig själv nån bloggexpert, även fast jag är ganska duktig på att läsa andras. Jag är väl även rätt duktig på att klaga på att de skriver alldeles för få inlägg. Jag kanske är inne på vissa personers bloggar i alla fall fem gånger per dag, och då vill man ju se att de skriver minst fem inlägg per dag också. Så nu är det väl er tur att få börja klaga på mig. 
Hope you enjoy.
Annars kan ni ju klaga tills jag slutar skriva.^^

Kommentarer
Postat av: Rodan

Jag är väl ändå en flitig bloggare?

Postat av: Craxyknas

Öh! Vaddå bara 3 inlägg på en dag?? Minst 5 ska det ju vara! Skärpning!!

2007-03-01 @ 21:20:51
URL: http://www.betapet.com
Postat av: Josefine

Visst, Roddan, du leder nog this far, men det är inte nog. I want more!^^

2007-03-03 @ 00:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback