"Bara" lite känslor

Tänka att man var så lätta att ersätta. Gällande allting. Jag känner mig inte så speciell längre.
Vad *** gör man när man har massa känslor.
Massa skräckscenarion sprelas upp i mitt huvud. Jag vill inte. Men snart går jag nog och hoppas ngnstans. Flemingsberg verkar populärt.
Jo, jag är bitter.
Det enda som är bra är väl att alla andra njuter av det som sliter sönder mig innifrån. Men ingen verkar bryr sig om det heller och jag tror inte att jag vill berätta.
Jag är så lätt att bryta ner. Snart orkar jag nog inte resa mig upp längre.
Ibland är det som att ingen känner mig. Eller ens vet vem jag är.

Ibland måste man få ur sig vad man känner. Please don't hate me for that. Och snälla fråga inte en massa du inte vill ha svar på. Jag tror inte att ngn av er egentligen bryr sig. Det är iaf ingen som orkar göra ngt åt saken.

Och jag vet inte om jag vill att det ska bli kväll idag.

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Lilla vän... Jag vet inte vad jag ska skriva men jag vill skriva något. Kan vi inte ta och träffas någon gång? Jag har tänkt på dig på sistone och kommit fram till att jag tycker det är synd att vi knappt ses. Jag ringer dig. Okej? Om du inte vill är det bara låta bli att svara. Hm, jag vet inte riktigt hur jag förväntar mig att du ska känna när du läst detta. Jag vet bara att det är så jag känner. Just nu kanske det är en snål tröst men det kan ju alltid komma och utvecklas till något mer. Som sagt, jag hör av mig. Kram på dig!

Postat av: Sofie

åh vad jag bara vill säga vad Sofie precis skrev.. tycker det är hemskt att va här i Finland just nu när du e hemma o mår så skit.. Vill iaf att du ska veta att jag älskar dig o e glad över vad vi har.. vänner som du e VERKLIGEN svåra att hitta. Nu kommer vi ju inte ses på ett tag men om du fortf känner så när vi ses igen efter Jingii får du jättegärna berätta. jag vill veta för att jag verkligen bryr mig, men känner att jag inte förtjänar att veta. Så det e upp till dig! Men bara så du vet, både jag o Gud älskar dig enormt mkt. Puss gumman!

2007-07-06 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback