Bilder från Gotland

Orkade inte skriva så mkt om min vistelse i varken Grekland eller på Gotland när jag kom hem därifrån. Jobbar man hela dagarna och kommer hem 18:30 vill man gärna ha mat, duscha och göra andra nödvändiga saker hemma.

Så här kommer ett lite försenat inlägg med bildminnen från Gotland. Njut och var glada.

Tänkte börja med en klassisk sommarbild. Glass och jordgubbar i kvällssolen. Det om ngt är väl underbart?! Btw, är sommaren slut nu? Det har ju blivit höstväder.... =/
Sommarglass

 På midsommarafton åkte hela familjen till ireviken och hade picknick. Malte tyckte att sanden var lite läskig att krypa i. =P

 En bild från stenkusten. Älstar verkligen stenkusten. Bara stenstrand och en nästan osynlig väg. Här är precis innan man åker ut på själva stranden. Kunde inte ta så många bilder sen, för vi blev attackerade av tärnor. En höll på att flyga in genom förstret t.o.m...

              
Jag älskar blåelden på Gotland! Ett helt landskap med blåeld. Blåeld överallt.

raukar
Självklart måste ju en värdelös blid på turistattraktionen raukar in i detta inlägg också.

Gotland
Och detta är Gotland. Vit sandstrand, lite låg vass, gräs och-backtimjanbeklädd mark som mestadels består av sand och så lite låga tallar... Perfekt!

Blomma solnedgång
Avslutar med en lite tuff solnedgångsbild. Många bilder på solnedgångar blev det, men de är ju lite enformiga, så jag nöjde mig med denna. Hoppas den och resten av bilderna dög.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, jordgubbar.. my favorite! ;D måste hålla med om höstvädret dock.. usch..väldigt besviken! Förstår om de va svårt att välja ut baara nåra bilder från resorna, men ja tyckte du gjorde väldigt bra val. Njöt väldigt mkt av dem! Nästan så man vill åka dit! ;P

2007-07-31 @ 18:06:21
Postat av: Rodan

Jag blev sugen på glass och jordgubbar nu =(

Postat av: Josefine

Jag åt faktiskt jordgubbspaj med glass igår. =)

2007-08-01 @ 07:07:20
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback