Bröllop

Det kanske bara är jag (?) men går man klädd i gympaskor och shorts och tuggar tuggummi på ett bröllop?! Det tycker ju inte jag iaf.

Gustaf och Sofia Bengtsson. Aaww, vad gulligt. De var verkligen jättefina. Och jag av alla människor var anställd som oavlönad förtafotograf. Det är inte illa. =P Fcik en fin skål som tack. Men det var jätteroligt att springa runt och fota samt åka bil till olika platser runt kanalen och fota till deras tackkort.

Hinner inte skreiva så mkt nu. Bråttom i säng. Ska ju upp tidigt. Idag svarade jag i telefon helt själv. Det var jätteläskigt. Men det gick bra. Fast Lena fick hjälpa mig när det var en Lokus-faktura. Jag hade ju nästan glömt bort det programmet eftersom man inte går in där så ofta. Och så var det ju bara en timme. Imorgon blir det enda fram till lunch och sen en timme innan jag går hem.

Och jag har världens sötaste arab! Tack, Haitham, för att du bryr dig och också visar att du bryr dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback