Fira Mattias

Igår efter jobbet åkte vi upp diret till Marie, Mattias och Malte. Mattias fyllde år i fredags och nu var det dags att gratta honom. Hans föräldrar kom också och vi åt god mat. Grekisk gryta. Mums. Det påminde om en "grilled feta" som jag beställde på Skiathos.
Jag roade mig mest med att springa runt med Malte. Det är hans hobby. Hålla ngn i fingrarna och springa fram och tillbaka över golvet. Det ser ungefär ut som när Kalle Anka eller ngn sån går fram och tillbaka och tänker på ngt. Ont i ryggen fick jag också. Han är ju så kort att man måste böja sig lite och då blir det så.

Kommentarer
Postat av: Sofie

äsch. de kanske e värt att få ont i ryggen när man får springa runt me en sån sötis?

2007-07-11 @ 11:13:52
Postat av: Josefine

Jodå. Speciellt eftersom jag redan har glömt att jag har ont i ryggen. =P

2007-07-11 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback