Fira mig, 19 år.

Jag har ju en tendens att överdriva och ta ut saker i förskott. Det kanske inte är det bästa när det visar sig att man hade fel. Jag tror att jag hade fel iaf. Fast jag vet inte, men jag vill ha fel!

Gårkvällen var rolig. Stressade hem från jobbet och var lite sur för att tåget var försenat. Duschade, åt och sen kom Joel, Sara och KIm och gjorde kladdkaka. De hade med sig negerbollar också. Sen kom Emma och Becka och vi satt i köket i värmen och snackade. Sen kom Sunqan och vi gick ut och satte oss. Det blev lite kyligt, så vi gick upp. Sen kom Fluffy. I väntan på Johan och Ida samt Affe och Nea sjöng vi kareoke. När alla kommit blev det paketöppning. Ida var dock helt upptagen med att gosa med råttan. Hon visade även en bild på sig mobil på en "gullig" snigel! Hon är ju så söt!

Ida  <3

Sen börjades det äta kladdkaka och glass. Johan var lite överförtjust i negerbollarna. De var gröna och rosa. Så nu ska vi ut och leta gröna negrer tänkte vi. Typ.

Glassätaren

    
Folk är sociala och sen hittade men ju två par i soffan. Aww, vad gulligt.^^

Drack och var sociala (mer kommer jag inte ihåg).

Satt iaf i min säng ett tag också. Och älgarna flög som aldrig förr. Hoppas de inte fick ngn bulle i ögat bara.
I sängen

Tyckte det var lite roligt att Roddan och Joel satt och snackade elevråg och Tomas Johansson ute på balkongen. Hehe, det trodde jag aldrig att de skulle göra.

Hade lite debatt i soffan också. Bl.a. om kvinnors rättigheter. Det var ju nästan seriöst också. Vi hade ju iaf mic. =P

Kvällen var iaf trevlig, tycker jag. Hoppas de andra tycker det också, även fast Fluffet påstod att jag stank alkohol. Jag är ju trots allt en svamp. Sällskapet var underbart tycker jag. Hade velat haft dit några till, men jag visste ju inte hur det skulle blir riktigt, med mat eller annat. Och vissa var ju och tramsade med massa konfirmander.

    
På ngt sätt hamnade råttan i lampan. Ingen aning om vem den skyldiga är eller varför detta hände. Hittade bilderna på kameran bara. xD

Nu ska jag på bröllop!

Kommentarer
Postat av: Roddan

Jisses.

Postat av: böske

grattis i efterskott japanen. har inte vart hemma så kunde inte gratta (A) hoppas det var en bra dag iaf:)PUSS babe

2007-07-07 @ 16:06:06
Postat av: Dan Da Man

Grattis, hoppas du minns mitt tal!
Btw: Det heter inte negerbollar, det är rasistiskt. De korrekta termerna är invandrarkulor eller asiatklot. Så det så.
Är du bakis idag eller? Mysigt med bröllop då, va? :D

2007-07-07 @ 21:32:04
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Roddan: Vad av det? =P
Leila: Tack. =)
Daniel: Jo jo, ditt tal var nästan lika bra som på studenten. Okej, jag ska komma ihåg att det korrekta namnet för de mörka små sakerna är invandrarkulor. Jag är inte bakis. Det är inte riktigt mig grej. Jag nöjer mig med att bara bli full! =P

2007-07-08 @ 00:37:25
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

STORT GRATTIS! =D

2007-07-08 @ 01:13:27
URL: http://craxyknas.blogg.se
Postat av: Sofie

haha..åh va härligt att du fick en sån mysig födelsedag. Lite besviken blir man ju att man missar så mkt när man e borta. Riktigt härliga bilder e de iaf.
Grattis ännu en gång! Kan bjuda på nå fika eller ngt nästa gång vi ses! ;P

2007-07-08 @ 22:41:16
Postat av: Rodan

Jisses alltså.

2007-07-08 @ 23:12:40
URL: http://www.roddan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback