Gårdagen

Igår kl 14 hade jag en date med Daniel. Snacka om depressing date. Det regnade och vi gick till Arbetsförmedlingen. Gå aldrig dit! Det är nog ett av de hemskaste ställen jag varit på. Usch!

Arbetsförmedlingen

Bättrade på daten genom att gå till Systembolaget.
Systemet

För att göra det ännu bättre kom Joel, Kim och Sofie dit. Vi gick till Kebab House och sedan till Kringeltappen. Jag hade tvingat de andra att börja lämna blod. För Sofie och Daniel var det första gången de var där, så när de var klara med alla papper hade Joel lämnat blod klart. Sen fick Sofie och Daniel göra ett blodprov, och sen somnade de ser det ut som.
Blivande blodgivare

Sen mitt i allt kommer ett gäng galna araber och joinar (förlåt Daniel!). Haitham hade också fått för sig att han hade lite blod över för ngn annan. Jag säger ju att mina araber är underbara!

Sen åkte vi till Lindängen för att titta på film. Några åt tom mat. Jag och Daniel hånglade lite mer när inte Sofie såg på.
Mer hångel med Daniel

Såg två dåliga filmer och sen gick jag hem till Sofie och sov istället för att gå enda hem till mig ensam i mörkret.

Jag tycker att det är en väldigt bra gärning att lämna blod och jag tycker att Du ska göra det Du också! "Att lämna blod är inget märkvärdigt men att rädda liv är märkvärdigt!" som det så fint står på en lapp på jobbet. Det om ngt är väl att vara en vardagshjälte?!

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag fett inte-fattar din relation till Sofies pojkvän, men aaaeeh...:P

2007-07-25 @ 08:54:57
Postat av: Dan Da Man

Vi är ju bara kompisar som gillar att pussas lite när inte Sofie ser på. Hoppas hon inte läser din blogg bara...

Postat av: Josefine

Sabine... Det är svårt att förklara. Men man kan säga att vi utför ett projekt med mål att ta reda på var gränsen för otrohet går. xD

2007-07-30 @ 09:29:05
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Sofie

måndagen 13e augusti smäller de på riktigt..Wäääe! :S scary!

2007-07-30 @ 12:36:48
Postat av: Josefine

Haha. Japp. Men du kommer ju att ha Daniel som stöd. Och vad ska du med blod till, egentligen?!

2007-07-30 @ 12:52:42
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback