Jobbar

Nu jobbar jag för fullt. Nästan. Sitter i telefon och ska svara.

Efter rasten var jag tillgänglig på telefon i 19 min utan att ngn ringde. Och sen när ngn ringer så är det ngt konstigt (det hade gått över till inkasso och beloppet stämde inte osv). Och sen tar det ungefär lika lång tid igen innan ngn ringer.

Jag får sitta med OKL:er under tiden. Det är ganska tråkigt. De flesta är lika dana. Dubbelbetalningar utan adress, så jag måste in i ett annat program och Ctrl c:a och Ctrl v:a.

Kanske inte så intressant. Men kanske bättre än att jag inte uppdaterar bloggen alls. Det är ju inte SÅ ofta mina inlägg är tråkig, eller hur?! =P

Kommentarer
Postat av: Rodan

Oj, insider information från fakturornas sagoland! :D

Postat av: Josefine

Japp. Vilken sagovärld alltså! =P

2007-07-10 @ 17:05:01
Postat av: Sofie

Aldrig att dina inlägg e tråkiga. Du e värsta proffset ju. :D

2007-07-11 @ 11:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback