Lägrets...

Första intryck: Vi kommer dit, har inte ens hunnit sätta upp tälten och det luktar redan dass.
Skönaste händelse: Basil högg av halva fingret med en yxa och klagade inte ens. han ville bara ha lite hjälp med att tora bort blodet och sätta på plåster så att han kunde fortsätta att hugga ved.
Sämste event: Stora scenen (förutom själva avslutningen).
Pain in the ass: Haggan (Även kallad Maggan) från Västerås.
Roligaste: När jag, Daniel och Joel gick in i staketet. INget slår det!
Charmigaste västeråsare: David. Tyvärr är han bara 92:a.
Bästa västeråsare: Hannu aka Pekka.
Blötaste: Antingen skuren första kvällen eller badtunnan näst sista kvällen (troligen det senare alternativet).
Ramsa: "Bra, bra brandbil" och "Mjölk".
Felöversättning: Scenen = The Seen (och det hände mer än en gång...)
Tjuv: Kungen (han snodda vårt kaffe).
Skrytämne: Vi drack kungligt kaffe och bodde en grop ifrån kungen.
Surprise för alla som var där: Jag hånglade mer med Isak än med Daniel.

image293
På bilden: Basil blöder

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Men snart har vi ju hånglat mer! :D
Nice lista för övrigt!

Postat av: Josefine

I know. Fast jag missade att berätta om bålgetingen som satte på mig. Och om ms big ass på tåget.

2007-07-30 @ 09:27:13
URL: http://japanen.blogg.se
Postat av: Sofie

mkt mer man kan de nog inte bli, när man läser om Basils hjältemod! ;P

2007-07-30 @ 12:34:21
Postat av: Josefine

I know. Han är en arabisk hjälte som klarar allt - utan att se!^^

2007-07-30 @ 12:51:50
URL: http://japanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback