Ngn som bryr sig?

Är så otroligt besviken och ledsen.

Jag berättar för i stort sätt bara en person hur jag känner. Personen har nada tid för mig. Inte så att personen är bortrest eller jobbar eller har ngn bra anledning. Personen har bara tid för sig själv och andra just nu.

De enda som jag egentligen inte känner mig heldissad av är väl Sara och Daniel, av ngn konstig anledning. Jag är ju trots allt Daniels "bästaste, bästaste kramkompis" för att citera honom själv. KK, I know.^^ Och så har jag ju min arab, Haitham. Helt underbar. Han känner mig ju ändå inte så jättebra och ändå känns det som att han bryr sig mer om mig än min "bästa vänner" (Sofie är i Finland, så hon räknas inte).

Är jobbigt när man mår skit på jobbet. Jag vill ju ses som trevlig och glad här. Skapa nya kontakter. Men jag är så asocial och vill bara stänga in mig ngnstans och gråta. Fast samtidigt är det lättare att tränga undan hur man mår här. Man har alltid ngt att göra.

Joel skiter helt i hur jag mår. Han än en av mina bästa vänner. Eller var. Jag vet inte längre. Vet inte hur jag ska ta det här. Vill bara lappa till honom över käften. Eller ngt annat. Vet ärligt talat inte om jag vågar lita på honom igen.

Jag vill inte med på lördag. Kommer att få sitta själv i åtta dagar känns det som. När jag inte kramas med Daniel.^^ Men vem är det tänkt att jag ska umgås med?

Kommentarer
Postat av: Dan Da Man

Wow, that´s heavy. Men mig får du umgås med hela lägret, jag vill ju inte att du ska känna dig ensam och må dåligt!

Postat av: Josefine

Aww, vad gulligt! Daniel min KK! <3
Jo, jag mår inte så super just nu. =/

2007-07-12 @ 14:03:25
Postat av: Dan Da Man

Schhhh! Sofie får inte veta något... :O

2007-07-12 @ 19:34:03
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Sofie

haha..hmm..svårt o hålla nåt hemligt på bloggen ;P hoppas ni får de härligt på lägret. Fast ni får inte ha alltför kul utan mig... ;D

2007-07-13 @ 13:57:49
Postat av: Josefine

Vi ska visst ha alltför kul utan dig, Sofie!

2007-07-13 @ 14:08:08
Postat av: Dan Da Man

Det ska bli den bästa veckan i våra liv ju! :D

2007-07-13 @ 14:13:34
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Oh ja! Det röstar jag också för!

2007-07-13 @ 14:32:48
Postat av: Anonym

Inte för att vara kritisk egentligen, men..är inte du ganska dissig periodvis också?

2007-07-14 @ 01:10:00
Postat av: Josefine

Ehm... Och vem är du? =S

2007-07-14 @ 08:56:38
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Sofie

men blä.. bara för att mina föräldrar gör den sämsta planeringen nånsinn....

2007-07-15 @ 11:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback