Sista timmarna på jobbet denna vecka

På förmiddagen var det bara åtta personer som ringde mig. På 3½ h. Alltså hade jag i genomsnitt ett nytt samtal var 26:e minut. Varje samtal + efterbehandling tar i genomsnitt kanske 4 min. Usch vad segt. Satt och gjorde OKL:erna emellan, så nu finns det typ ingeta att göra.

Och det var ju ett roligt toalettbesök jag hade förut. Personen på toan brevid mig sitter och pratar i telefon... Nice..

På rasten förut köpte jag en jättefin tröj-grej på Åhléns med mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent.

Och om en dryg timme blir jag upphämtad av Kim i Älvsjö så ska vi på bio med några andra nissar.

Har druckit för mkt kaffe idag. Men jag var tvungen. Höll på att somna förut.


Kommentarer
Postat av: Rodan

Harry Potter eller? Den ska jag se ikväll xD

Postat av: Dan Da Man

Ser fram emot att se din jättefina tröj-grej! :D

2007-07-13 @ 21:45:45
URL: http://telgetok.blogg.se
Postat av: Josefine

Fluffy: Självklart! =P
Daniel: Du ser väl mer fram emot att se mig utan mig tröj-grej?!

2007-07-14 @ 00:49:03
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback