Slut för idag

För en minut sen började min avslutningskvart. För mig tar det en minut att stänga ner... Vissa vet ju inte att man kan högerklicka och sen "stäcg grupp" eller bara Alt F4... Så nu har jag tid att skriva lite mer här. Fast jag har ju inget att skriva (som ni kanske märkt om ni läst dagens inlägg).

Ska lämna blod när jag kommer till Södertälje. Utan mamma!!! Joel ska vara med istället (det här kommer ju inte gå bra). Jag vill verkligen inte svimma. Har gjort det en gång där och det var hemskt. Fast det är alltid efter att de satt på plåster, när allting är klart. Måste komma ihåg att andas.

Om allt är bra sen och jag på humör ska vi till sommarcaféet på Lindängen.

Nu ska jag till tåget i det fina vädret. Sen ska jag sitta på tåget och läsa en spännande bok i 40 min.

Har ont i magen. Jag är nervös.

Kommentarer
Postat av: Sofie

usch då.. hur gick de? va väl inte så farligt ändå o lämna blod ensam?? :P

2007-07-13 @ 13:56:36
Postat av: Josefine

Jag hade ju Joel, men jag hade hellre haft mamma tror jag.

2007-07-13 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback