Linnea 18 år

Idag var jag ute och blev lite brunare. Sen gick jag in och fick panik över att jag inte har någon locktång. Måste ju ha lockar på studenten. inte för att jag bryr mig egentligen, men öronen sticker ju ut så fult från mössan, så jag måste döja dem genom att ha lite volym på håret. Och min mamma har ju ingen sån grej eftersom att hon knappt har ngt hår. Så imorgon bär det av till typ elgiganten eller ngt sånt.

När jag hade panikat klart duschade jag och tog på mig klänningen mamma köpte åt mig förut. Åt middag på balkongen och sen bar det av till Linnea som fyllde 18 år den 21:a maj. Skulle ju hem till henne och fira det idag. Hon bjöd på paj, trevligt sällskap och tårta. Och kaffe såklart, vilket är orsaken till att jag är så speedad och pigg just nu. När några hoppade studsmatta eller spelade kubb satt vi några stycken och lekte psykologen eftersom att Malin inte hajat hur det gick till även fast vi förklarat. Hon var alltså psykolog. Cilla var ju så bäst.
Malin: Har du strmpor på dig.
Cilla: Ehm... (kikade lite diskret) Jag tror det.
Malin: Vet du inte?
Cilla: Det känns så.
Malin: Meh...
Cilla: Jag skulle bara känna efter.
Haha, det var så klockrent (Synd för er som inte fattar).

Det var roligt när LInnea hade paketöppning. Tre paket var från mig, Sara, Joel coh Sofie. Hon frågade vilka det var från, så svarar jag att "det kanske står i kortet". Så stod det inget i kortet. Sara hade glömt att skriva ngt. Jahapp. Det kändes ju dumt.

Nu orkar jag inte skriva mer, så ajg ska sova.
Tjopp

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha, ja de va ju lite roligt att höra linneas kommentar när hon öppnat kortet; "Ja, det står GRATTIS" haha! :D

2007-06-06 @ 11:22:34
Postat av: Rodan

Att fylla 18 år roligt, att fylla 19 är väl inte lika roligt, det är som att fylla arton fast plus ett. Att fylla 20 är något helt annat.

Postat av: Josefine

Haha. Det vet väl inte du ngt om?! =P

2007-06-06 @ 16:26:55
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Hihi, ja det var roligt =)

2007-06-07 @ 01:33:51
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback