Sammanfattning av den senaste tiden

Just nu sitter ett gäng i mitt vardagsrum och sjunger kareoke för fulla halsar. Jag har i stort sätt haft mer än fullt upp sedan innan studenten, så vidare mkt blogguppdateringar har ni nog märkt att det inte har blivit. Åkte ju till Grekland, närmare bestämt Skiathos, en vecka. Hemma en dag då jag var med Sara och Sofie hela dagen. Sedan drog det iväg till Gotland i en vecka med hela familjen. Min syster fyllde hela trettio år så hon tyckte att vi också skulle åka dit och fira henne denna dag. Det blidde alltså så. Idag har jag fixat en massa. Sen som Sara hit, sen Sofie, sen Sunqan (gick till stan och käkade kebab på cederträdet och sen hem till Sofie innan vi gick tillbaka hem till mig) och sen Joel och Robin (kollade på film och jag var den enda som förfestade och blev lite virrig) och sist av allt kom Kim. Tanken var att vi skulle ut, men det blev så sent att vi gav upp (med rekomendation från ett visst fluff...). Vi åkte till statoil och köpte öl och Kim och jag köpte glass. Sen tankade vi på jet innan vi åkte till donken och köpte glass. Sedan for vi hem till mig igen. Och nu sitter de andra och sjunger kareoke. Det var min snabba sammanfattning. Bilder och text om det som hänt kan troligtvis dyka upp inom en snar framtid, men imorgon far jag till Strängnäs (sommarstugan) med Fluffet, Nea, Johan och Ida. Sover där och på lördag åker vi till Borlänge och Peace and Love. Jason Mraz är vårt gemensamma mål. På måndag börjar jag (i år igen) jobba på mammas jobb. Tänkte iaf lägga ut en bild på min favoritaffär på Skiathos. Inte för att de hade snygga kläder, men oh, vilket namn på affären, Pga av vissa orsaker gick jag då runt och tänkte på mitt underbara coldcrew. <3

image264

Kommentarer
Postat av: Sofie

åt ni glass 2 ggr under natten? oj..duktigt!
hmm. alla drack ju cola eller vatten medans du drack cider..tycker du de e konstigt att du va den enda som blev lite virrig?? ;P hoppas ni hade kul iaf..synd att ja inte kunde joina er.. :(

2007-06-29 @ 15:51:49
Postat av: Josefine

Kim åt typ 15 glassar. Eller tre... Men tre cider och jag var borta. xD

Postat av: Roddan

Ah, jag förstörde er kväll. Är fett stolt :P
AND THEY WHERE ALL YELLOW!

2007-07-02 @ 21:17:30
URL: http://www.roddan.nu
Postat av: Josefine

Äsch, vi åkte ju till Statoil och köpte glass. Och Donken ffs! xD

2007-07-02 @ 22:07:00
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback