Studenter

Vaknade kl 12 och fixade mig lite snabbt för att sedan kila vidare till Torekällberget för att kolla in alla studenter. Det var varmt som sjutton, och jag, Sara och Joel höll på att dö. Sen hittade vi vatten. Det var vi tacksamma över.

Kilade ganska snabbt hem till Rebecca, som var hemma tidigt eftersom att hon inte åkte något flak. Det var trevligt och trångt och mysigt. Hon fick ett paket av Robin som var ca 2 ggr 2 ggr 0.2 cm.... det var en gitarr (efter att hon följt ledtrådarna runt i huset). "Grattis, du har mått motion" kom jag på och Robin tyckte att det var så fyndigt att han skulle velat ha skrivit det istället...

Det var hemma hos Rebecca jag kom på vad jag skulle ha gett till Daniel - salladsbestick! Det skulle ju varit ganska klockrent...

Efter ett tag kom det mer folk och jag cyklade vidare ut till Sofie i Pershagen. Det var ngn som hade lekt "spruta röd dricka på Sofie" när hon var på flaket, så hennes vita klänning var rosafläckig! Det var inte så många där när jag kom, men jag pratade lite med folk i min ålder iaf. Så kom den mumsiga maten och till slut tårtan. Sen var klockan så mycket att jaglika gärna kunde vänta på Sofie som skulle komma snart. Hon kom, hon åt och hon gick. I korta drag. Sen tog hon bussen och jag cyklade och mötte henne i hamn. Sedan traskade vi tillsammans till Daniel.

Orkade inte så jättemycket med tanke på allt som jag stoppat i mig under dagen, men jag tog iaf lite tårta. Är det inte typiskt att alla skär så som på bilden? Och ingen vågar ta rosen?



 Sen satt vi iaf ute och myste, pratade, lekte sociala och lyssnade på Joels vackra tal.

 Till slut hade Daniel kuvertöppning (han fick inte så mkt paket). Det blev en hel del pengar till slut, och så en mobiltelefon. Så ett paket blev det iaf. Egentligen två, med tanke på att han fick ett med ett minneskort till telefonen också...

Sen gick vi ungdomar som var kvar på promenad. Daniel kom med en kärleksförklaring till mig och vi gick och hade mysigt. Sen fick jag skjuts hem av Haitham. Satt kvar i bilen och snackade tills mamma kom hem.

Sen ringde Haitham mig mitt i natten. Det var tänkt som hämnd för att jag ringde natten innan. Men jag sov inte, så jag blev mest glad. Och så skickade han ett sms innan för att först se om jag var vaken. Haha. Sen somnade jag, efter att vi pratat i 40 minuter. Vaknade av ljudet när han la på luren. Det var ett trevligt samtal.

Kommentarer
Postat av: Sofie

va?? va e de ja hör?? hmm..jag menar läser... går du o tar min daniel ifrån mig när ja inte e där? kärleksförklaring..pff.. aja.. du kanske e den han älskar då? :P lol puss gumman.. ha de bäst i grekland! :D

2007-06-10 @ 20:08:58
Postat av: Dan Da Man

Jossan, det var ju en hemlighet!
Så du drar utomlands nu? Have fun girl, gonna miss ju en aning...

Postat av: Josefine

Sofie... Du får komma ihåg att det ju är mig han egentligen älskar, så du måste försöka förstå och acceptera.
Daniel: Awww, vad gulligt. Kommer sakna alla er därhemma också! Saknar er redan!

2007-06-10 @ 23:27:03
URL: http://japanen.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Hoppas du får roligt! :D Och tack för att du ville förgylla min studentdag med din närvaro :) Kram!

2007-06-11 @ 17:45:50
URL: http://craxyknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback