Upptagen

Har inte hunnit skriva på ett tag nu. Men så är jag ju en sån där upptagen människa. I af just nu. I fredags var det UG och i lördags möhippa hela dagen. Vaknade nästan 12 i söndags och var hemifrån 16:45, ner på stan och kika på när Sara och Joel spelade/sjöng på Café Atlas. Sen stickade vi (med bihangen Sunqan och Kim) till Lindängen för att ha roveravslutning. hem igen strax innan 0000. Upp till skolan tidigt och sen ner på stan. Hem igen klockan 19 och städa och planera studenten med mor. Sen var det dax att sola idag. Som sagt fullt upp. Kanske kladdar ner lite detaljer sen, men nu orkar jag inte. Har ju fortfarande fullt upp. Ska vara hos LInnéa om två timmar och fira att hon fyllt 18. Woho!

På tal om studenten är det ganska roligt att höra mamma prata i telefonen. Speciellt när hon berättar om vilka som kommer. Ngn tyckte väl att det var många som skulle komma, för mamma sa "Ja men Josefine har ju en extra familj ute i Brunnsäng..." lol
Och igår när jag berättade att Sunqan skulle komma sa hon "Stackars pojke. Vad heter han på riktigt då?" Hon är så söt ibland. Så söt att man knappt tror att vi är släkt. Fast Sofie tycker ju att jag också är söt. Yäääy!

Nu ska jag nog... Fortsätta vara stressad. Vet inte varför jag är det. Har liksom nada i skolan. Tömde skåpet igår. Shit vad skumt det kändes. Känner lite som Jennifer. Jag vill fortsätta komma till skolan. Inte gå på några lektioner. Men bara att öppna skåpet skulle kännas så... Jag vet inte. Men det är lite svårt att släppa tagen nu när det äntligen är över. Wierd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback