Biokväll och negermammor

Var ju hemma hos Sara igår. Vi hade rätt mysigt med "biokväll". Isak var ju med, men jag gillar honom. Det var verkligen länge sedan jag träffade honom. För er som inte vet det så är Isak den yngste Elovsson, alltså Saras, Joels och Johannas lillasyster... ehm, bror. Vi myste framför TVn med glass och fruktsallad. Oturligt för Isak så är ju han diabetiker och fick inte lika mycket som alla oss andra, men jag har för mig att han överlevde det hela. Min astma var skitskum. Sara höll på att slå ihjäl mig för att jag lät som jag gjorde. Det var lite halvt roligt ibland. Älskar att reta henne! Egentligen borde jag gå till ngn läkare och kolla upp det. Såhär har det inte varit på flera år. Men vad kan de göra? Jag tar ju pappas medicin.

Sen stack vi till KU. Det är +grader nu när det börjar bli vår. Härligt värre - förutom när man cyklar!
Det var inte så många på KU, säker hade det med programpunkten att göra, och att det är lov. Det var bara tjugo personer. Men det var trevligt iaf. Andreas var ju rätt rolig att snacka med:Sara: Tåflörtar du med mig?Andreas: Nej, din sko är ivägen!Sen satt jag och Rebecca och snackade om att hon och Johan (i hennes klass (som jag vet så mkt om)) skulle plugga i veckan och att hans mamma är en neger. Jag vet inte varför, men Rebecca skrattade åt det i säkert fem minuter. Det var rätt roligt faktiskt. Fast det var roligare där. Sen slängde Stellan ut oss och vi fick bege oss hemåt. Sara och jag stod och snackade rätt länge som vanligt innan vi sa hejdå, men jag frös bara lite ju!Btw, hon är ingen neger på riktigt!^^

Bilden visar när jag och Rebecca ligger och pratar om negermammor och annat trevligt.

Negermamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback