En vanlig torsdag

Vet egentligen inte vad jag ska skriva för ngt. Men jag känner ändå att jag måste. Imorgon blir det väl UG och sen åker vi till Göteborg tidigt på lördag. Kommer hem sent på söndag, troligtvis. Det är min syster där nere som vi ska hälsa på, jag och mina föräldrar. Ann-Sofie och hennes pojkvän har just flyttat (typ över gatan bara), så det ska bli extra spännande att se den nya lägenheten och hur de har möblerat och så. Så troligtvis kommer jag inte skriva så mkt under helgen. Typ inget alls. Så Roddan, jag hoppas att du har annat för dig! Tycker ändå att jag har varit rätt så flitig hitills, sen jag startade bloggen.

Torsdag idag, dvs lektion med Knut på morgonen 8:20. Och ändå försov jag mig bara en halvtimme. Riktigt duktigt där tycker jag! Maria redovisade om JO och efteråt pratade Knut lite om det och frågade om det inte var ngn som hade om JK.
Maria: Johanna hade det. Vi skulle egentligen redovisat tillsammans.
Knut: Ja, då kanske vi inte för höra om det.
Han lät verkligen jättebesviken, och han hade lika gärna kunnat ha sagt "Ja, då lär vi ju inte få höra om det." Eftersom det är Johanna liksom. Hon har varit på två lektioner under den här kursen. Som jag vet iaf, och SÅ många ggr har jag ju inte försovit mig att det gör ngn större skillnad. Egentligen borde jag väl inte bry mig. Det är ju hennes ensak om hon går på lektionerna eller inte, men ändå är det klart att man bryr sig. Eller är det bara jag som är dum?

Saknade Sofie på KU, men jag förstår om hon måste spela lite tennis också. Vi andra hade ju roligt iaf. Johnny och jag lekte tävling om vem som åt mest rostat bröd. Typ. Kul var det iaf. =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

naw..va fin du e josefine!! hehe..ja va tvungen o va hemma o plugga till italienska prov tills imorgon (fre) men tennisen gick ja på iaf.. men va kul att ni hade kul iaf... :D va VÄLDIGT sugen på o gå men va tvungen o prioritera... så ja antar att du inte ska på studentskiva om du ska på UG??? :(

2007-03-29 @ 21:49:40
Postat av: Josefine

Hm... Just ja. Det har jag inte funderat ngt på. Men det kostar ju en massa. Åh, du är ju inte ens online på MSN ju....

2007-03-29 @ 22:20:49
Postat av: Craxyknas

Ja det var verkligen en ovanligt bra dag på KU =)
Hoppas du får det bra i Göteborg, utan blogg ;)

Postat av: Josefine

Hehe. Förhoppningsvis överlever jag ju! Det är väl alla andra som måste stå ut med att jag nte skriver.

2007-03-29 @ 22:28:06
Postat av: Sofie

hehe..nä förmodligen va ja o plugga. :) men ha de så kul i gbg så ser ja fram emot o läsa din blogg nästa vecka istället.. :D

2007-03-30 @ 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback