Fil och flingor! <3

Jannes lektioner är helt värdelösa. Idag satt vi på biologi breddningskursen och gjorde nästan ingenting i 2½ timme. Satt bara och tittade på när den stinkade smörjan rann ner i colonnen. Kuuuul!^^ Fast Johan hjälpte mig att plugga också. Söt pojke det där!

Efter mina tre år på gymnasiet kommer jag iaf ha lärt mig en sak. Det är att uppskatta fil och flingor! Idag var det nämligen "biffstroganoff" som stod på matlistan. Det var nästan som kallops. Och skolans kallops är inte god. Köttbitarna har alltid kvallitén av överkokta... köttklumpar. Med massa fettbitar på. Och såsen är alltid grynig. Idag var såsen väldigt slemig. Det kändes nästan som gelatin. Eller så var det ngn som hade snorat ner den. Det är då man uppskattar fil och flingor. Med massa socker! Mums!

Fick våra biljetter till studentskivan. Woho! Det var lite roligt när Sandra ropade ut det. "... och om det är nån som inte lyckas sälja sex går det att byta!" Alla i hela rummet asgarvade. "Ska vi sälja sex?" Det var nog dagens höjdpunkt. Haft en ganska tråkig dag alltså.
Så om det är ngn som vill gå på studentskivan den 22 april är det bara att anmäla intresse till mig. Först till kavrn... får stå längst i kö!^^


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Jag kommer gärna om jag får... :)

Postat av: Rodan

Jag skrev värsta långa kommentaren förut där jag klagade över att ni hade er studentskiva på en söndag, men det kom tydligen inte fram.

Hur som helst: Ni har er studentskiva på en söndag, det är jobbigt. Går inga tåg typ. Ni har valt den sämsta dagen av alla. :P

2007-03-20 @ 23:44:03
URL: http://rodan.blogg.se
Postat av: Josefine

Roddan: Jo, jag vet. Men det är ju inte jag som bestämde. Vi hade lagt fram rättmånga föslag på datum, och så väljer de långfredagen... Och eftersom de var så sega på att byta så blev det väl en söndag. =/
Men men... Köper du biljett av mig eller Becka?

Sofie: Klart att du får! =P

2007-03-21 @ 09:36:19
Postat av: Craxyknas

Wohoo! :D

2007-03-21 @ 12:50:49
URL: http://www.hovsjokyrka.se
Postat av: Rodan

Men du vet, det finns något som heter att säga ifrån.
Ni är en klass, ni ska rösta fram ett förslag på ett demokratiskt sett, ni blev nyss överkörda av en liten grupp människor som går i din klass.

Tråkigt att ni aldrig sa ifrån.

Jag köper av Rebecka, har redan lovat henne. :)

2007-03-21 @ 13:50:46
URL: http://rodan.blogg.se
Postat av: Sofie

så klart ja kommer..har ju lovat dig..o ida fick ja biljetten..känns riktigt bra de här..nu väntar ja bara på sofies sen tror ja att ja har alla biljetter..men redan nästa fredag kommer den 1a studentskivan..whoho..oj va excited ja blir! ;P

2007-03-21 @ 18:01:12
Postat av: Josefine

Ehm.. Ja, vi sa ju ifrån. Men då fanns det inte så många lediga dagar kvar. Fanns typ söndag eller onsdag. Skitsamma då liksom.

2007-03-21 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback