Inte trött

Jag vill inte gå och lägga mig! Är inte tillräckligt trött. Drack ju en dubbel espresso och en kaffe. Och jag vet hur det blir då. Jag ligger bara och vrider mig i sängen. Skitlänge!
Men jag är uttråkad. Finns inte så mkt mer att göra nu. Och inte kommer jag på ngt roligt att skriva om heller. Sitter bara och försöker lära mig jiingisången. xD

Oh shit, nu började Johan snacka med mig! =)
Nja, han var mest tyst med mig... =(

Nu kan jag "refrängen" på jiingisången så jag får väl gå och lägga mig ändå.

Kommentarer
Postat av: Sofie Ulfhielm

hehe..jadu..nu skriver ja här josefine eftersom du tjatar på mig såå.. ;) nädå..bara roligt o läsa om ditt liv de senaste dagarna o då e de ju inte mer än rättvist att du ska få läsa va ja tycker om de ja just läst...lol nu har ja läst precis alla inlägg så denna kommentar gäller för alla, bara så du vet!!! Man blir riktigt glad måste ja säga av att läsa att du kommer nära vänner som du kanske glidit ifrån lite..känner igen mig lite..du o ja måste göra lite sånt snart..typ imorrn. ;) asså ja tycker dina inlägg alltid e riktigt roliga o läsa..för var du än går så verkar du va me om en massa..både roliga o kanske lite konstiga saker..tänker mest då på din o sofie's stund på kebab house me pojkarna som prata om öl o din o sara's stund me utsikten över vattnet o långa samtal om riktiga saker som faktist betyder ngt för en..de e så härligt o anförtro sig till en annan person (vet inte om detta e korrekt svenska..känner att den har försämrats nå rejält på sistone..så du får ha överseende me de..)Oj va långt detta blev...F'låt...
Ser fram emot att läsa mer snart iaf..kram

2007-03-03 @ 13:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback