Laddning

Försov mig lite i morse, men jag hann till kemin i tid. Vi gjorde tre olika röror som vi blandade ihop så att den växlade färg. Var väl lite roligt, men inte så speciellt. Vi ville ju göra godis! Pelle sa att vi får göra det nästa gång eftersom vi inte kommer att ses på evigheter "Det är ju ngt religiöst på fredag." "Ja, ledigt" svarade Svahn. Det var så klockrent!

Sen hade ju Bashar en lite rolig konversation med Pelle om donken. Han berättade att han tydligen har ngn hög status på McDonalds i Moraberg.
Pelle (lite sarkastiskt): Vad är McDonalds?
Bashar: En mataffär!

Hahahahaha. Det är ju bra att jag roas på ngt sätt iaf!

Pelle: En mataffär?!?!
Bashar: En restaurang!

Jag hade sån stor lust att säga "Det är ett multinationellt snabbmatsföretag som säljer äckligt fett!"
Jag lät bli.

Under Fysiken laddade Bashar sin telefon i klassrummet. Vi tyckte att det såg jättedumt ut. Är det ngn mer som tycker det? Det ser ju nästan ut som att han inte har råd med el hemma...
Emma berättade att en gång när hon suttit där nere (i skolan) var det en tjej som satte sin mobil på laddning vid henne och sen gått där ifrån. Jaha? Så nu har vi börjat lite på varandra? Seriöst, så kan man väl inte göra? Om jag var Emma hade jag lämnat in den på expiditionen. Fatta vad elakt! Det är så jag! =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha..shit va e de för människor som går på din skola egentligen?? vet inte va donken e!! pfff..du skulle ju berättat va de va ju...bättre att de får reda på sanningen nu istället för att nån berättar att de e ett trevligt matställe me lyxiga hamburgare till ett billigt pris. De enda som e sant e att de e någorlunda billiga.. :) hoppas du har de bra annars i götlaborg... saknar dig ju...

2007-03-31 @ 16:35:44
Postat av: Rodan

Din klass är sjuk.

Postat av: Josefine

Sofie du missförstod! Pelle är lärare och drev med Bashar!
Donken är inte billiga. Inte för det skräp som man får!

2007-04-02 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback