Långpromenad = ont

Efter gudstjänsten var ju jag och Sofie bara tvugna att gå till Lindängen för kyrkkaffe. Anita var ju så söt:
"Det finns ..... och leverpastej. Och gurka!" Haha. Så alla förstår väl hur vi kände oss?!^^
Sen fick vi för oss att ta en promenad. Det blev en tretimmarsprommenad till pershagen och tillbaka. Nu har jag ont i högra knät och ljumsken. Dessutom fick jag en blåsa på en tå. Och skorna blev genomblöta. Men vi hade jättekul. Snackade om ungefär allt det går att prata om, pratade om lumpen och överklass och pengar och lyssnade på musik och minnen och allt möjligt dumt.
Gick sen hem till henne och drack te och låg på mattan och snackade innan maten var klar. Det låter ju dumt, kan tyckas. Men jag hade så otroligt ont i både fötter och ben. Och mattan såg på ngt sätt väldigt inbjudande ut.

Kl 18 stack vi iväg till Lindängen och töntarna som satt och väntade på oss där. Stackars Sara. Hon som vill ha det hyffsat seriöst. Men det är ju bara ett enda stort skämt. "Vad gör man om man har en ful kompis... Daniel?", "Varför dricker man vin.. Josefine?"  Allt var bara så dumt. Lika dumt som vanligt. Synd att jag inte kan förklara! Bara därför kommer jag inte ihåg det roliga jag skulle skriva.^^ Men Frans har tydligen fått för sig att han ska skaffa arton barn med mig. "Hoppa bock till nästa prick." Haha, vad dumt vi hade det.

Kommentarer
Postat av: Rodan

18 barn med dig, shit.
18 mini kristnakisar. Hemsk tanke :p

Postat av: Josefine

Japp. Frans är lite läskig! Och jag med kanske.

2007-03-04 @ 22:13:10
Postat av: Sofie

hehe..jadu...va en ganska korkad ide att promenera så långt..o vi hade ju inte världens bästa promenadskor heller..men de gav oss ju iaf tid att prata..pratade ju om allt mellan himmel o jord..lol men å andra sidan kunde vi ju inte göra så mkt annat.. :P jag hade trevligt iaf! ;) även om rover var lite skumt..hoppas bara smärtan i ditt ben gått över..syns om nåra timmar!

2007-03-08 @ 12:14:44
Postat av: Josefine

Jodå. NU har det gått över. Har bara ont i tånaglarna nu! =P Trevligt hade vi allt! =P

2007-03-08 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback