Lökar

I fredags natt när jag kom hem märkte jag att pappa hade fått en ny idé. Kan hade fått för sig att visa sin estetiska sida (visste inte ens att han hade en sådan) så han hade tagit en glasskål vi har och ställt den på köksbordet och lagt lökar i. Ja, lökar! Rödlök, Gullök, Charlottenlök och vitlök. Det såg faktiskt rätt coolt ut! Det tyckte tom Joel, och han är 0 % estetisk.

Idag när Sofie och jag satt och åt vår Quinoa grävde mamma runt i kylskåpet och muttrade. Sen frågade hon om jag hade möblerat om. "Ehm.. nä!"
Mamma: Men var är vitlöken då?
Sofie: Eh... Det ligger en här på bordet! (Syftar på den i skålen.)

Man skulle varit där. Det var så klockrent. Både mamma och pappa såg rätt så trumpna och dumma ut. Typ: "Ja, just ja, det var ju där vi la den!" Haha. Ibland tror man nästan att det finns bevis för att jag är släkt med dem!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha..men de e ju så gulligt me virriga föräldrar..de lyser lixom upp tillvaron då o då..man ska aldrig underskatta föräldrars närvaro i ens liv...om inte de fanns, vem ska man då skylla på när man ser dum ut sj?????

2007-03-19 @ 15:28:20
Postat av: Josefine

Att man blir som man umgås! xD

2007-03-19 @ 17:07:23
Postat av: Sofie

haha..ja de e ju de roddan tror iaf ju.. men ja skyller på föräldrarna jag! fast å andra sidan har ja nog umgåtts lite för mkt me dig på senaste tiden! ;D pöss på de!

2007-03-19 @ 17:16:54
Postat av: Josefine

Vadå för mkt? =O Man kan aldrig få för mkt av det goda!

2007-03-19 @ 17:30:19
Postat av: Sofie

haha..nä de e sant..vill ha dig josefine! vill ha dig NU!!!! :P hahaha

2007-03-19 @ 17:48:51
Postat av: Josefine

Oh no! Scary shit!

2007-03-19 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback