Min mamma alltså

Det var lite roligt när mamma kom hem igår faktiskt. Hon kom upp efter ett tag, kom in i datorrummet som jag satt i och tittade sig förvånat omkring.
Mamma Är du själv?
Jag: Ehm... ja...?
Mamma: Men vems var cykeln utanför då?
Jag: Min...
Mamma: Nej! Sån cykel har väl inte du?! Med sån där grej över? Det är väl Joels cyklel?(här försöker hon beskriva med händerna)
Jag: Med ram, jo! Jo, det har jag!
(pappa kommer in)
Pappa: Jag sa ju det!
Mamma: Nejmen det har du väl inte? (efter ett tag) Ja, jag tyckte att det saknades en jacka i hallen!

Haha. det är min mamma. Så om ngn undrar är det väl henne jag fått gener ifrån!

Kommentarer
Postat av: Rodan

Haha, sådan mamma sådan dotter.

Postat av: Josefine

Jomen ngt ditåt. Fast hon är faktiskt aningen virrigare. Men det är nog bara för att jag skriver ner allt som händer!

2007-03-15 @ 21:33:40
Postat av: Craxyknas

Haha! =D

2007-03-15 @ 23:52:14
URL: http://www.hovsjokyrka.se
Postat av: Sofie

haha..e ni släkt lr? :P lol

2007-03-16 @ 14:59:33
Postat av: Josefine

Jag vet inte. Jag börjar seriöst fundera på det...

2007-03-16 @ 17:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback